Vraag

communicatie taal

  • 9 November 2022
  • 11 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 1

Al mijn instellingen staan in het Nederlands, toch krijg ik facturen en mails in het Frans, waarom en hoe dit voorkomen?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Phil_018 ik heb je voorkeurstaal aangepast naar Nederlands. Laat je bij de volgende factuur even weten of het in orde is? Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Dank u. Vriendelijke groeten Phil

Reputatie 1

Hallo, ik heb nog geen nieuwe factuur gekregen maar wel een promo SMS natuurlijk in het Frans. Zelf ben ind. eng. en programmeur analist ABAP. Dat een bedrijf als Proximus de taal voorkeur van zijn klanten niet onder controle kan houden in hun databank is op zijn minst bedroevend te noemen. Mvg Phil

Reputatie 7
Badge +3

@Phil_018 

Beste,

intern staat hier alles op Nederlands ingesteld.

we gaan horen bij externe kantoren die promo verzenden. Excuses.

Groeten

Tina

Reputatie 1

Ik heb zojuist mijn My Proximus account vernieuw  , ik krijg 2 mails in Nederlands en 1 in Frans! Het zit nog altijd niet goed.

 

Reputatie 1

Vandaag een sms’je van Proximus, in het Frans !?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Phil_018 Op welk gsm-nummer heeft u de sms ontvangen in het Frans.Is dat deze wat in uw profile staat of op een ander nummer.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Het is op het nummer dat in mijn profiel staat! Mvg Phil

Reputatie 7
Badge +3

@Phil_018 Het rare is dat alles nu in het Nederlands staat(officiële als communicatietaal). Het kan zijn dat de aanpassing/verwerking in de systemen mekaar nog gekruist heeft waardoor deze nog in het Frans was toegekomen.Vanaf nu zou het zeker niet meer mogen gebeuren.Anders ons zeker verwittigen dan moet het verder onderzocht worden.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Uw collega heeft 14 dagen geleden reeds gecontroleerd en toen stond ook alles in het Nederlands, 14 dagen later krijg ik nog berichten in het Frans. Het is niet het feit dat de boodschappen in het Frans zijn die mij ergeren het is eerder dat Proximus mijn gegevens deelt met derden en zowel hun eigen data als die van derden niet meer onder controle heeft! Mvg Phil

Al mijn instellingen staan in het Nederlands, toch krijg ik facturen en mails in het Frans, waarom en hoe dit voorkomen?

inderdaad, dat heb ik ook. ze hebben het aangepast zeggen ze en de volgende mail is inderdaad terug in het frans, wat een prutsers, hoe moeilijk kan het zijn.

Reageer