Vraag

booster/flex

  • 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Ik bestelde één booster en kreeg er twee. Ik heb er één teruggestuurd. U rekent mij bij mijn laatste factuur 2 x 2.5€ aan voor deze booster. Ik stapte ook over naar flexabonnement . Uw medewerker vertelde mij dat een booster dan gratis was. Graag dus CN voor 5€ en geen afrekening meer op volgende factuur voor boosters. Bovendien heb ik zowat de ganse maand september en october zonder TV gezeten door een ongelofelijk aantal problemen en misverstanden met opsturen en terugsturen van decoders, WiFi bridges, boosters, en andere Kafka-gevallen. . . en daar dan ook ettelijke uren aan gespendeerd, vermits u zich  eigenlijk zo goed als onbereikbaar gemaakt hebt voor uw klanten. (Proficiat! het zijn dan ook eikels van klanten). Het zou misschien billijk zijn om daar ook wat voor terug te doen. 


5 reacties

Dag Antonella, Dank voor uw antwoord en voor de correctie. De eerste booster ga ik dan natuurlijk wel houden.  mvg Johan.

FYI: flex met vaste lijn inbegrepen = één gratis booster in bruikleen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jodenurste1  Ik heb een dossier aangemaakt, de beheerder zalu contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Jodenurste1 Ik heb jou dossier in behandeling genomen. De wifi booster is enkel gratis in een Flex pack (vaste lijn + internet + tv). Jij hebt een Flex S pack (internet + tv). In dit geval is de aanrekening van € 2,50/maand voor de 1ste wifi booster correct. De 2de wifi-booster ga ik verwijderen uit ons systeem en een correctie maken voor het aangerekend bedrag. Wens je de 1ste wifi booster wel te behouden of mag deze ook worden opgezegd omwille dat deze niet gratis is? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Jodenurste1  De correctie is binnen enkele uren zichtbaar in MyProximus. Groetjes, Antonella

Reageer