Vraag

Blijvende facturatie na 2 jaar geleden abonnement opgezegd te hebben

  • 9 July 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Beste,

Kan iemand mijn dossier bekijken?
Ik heb 27/06 deze mail gestuurd naar proximus.customer.care@proximus.com:

"Beste,

Ik krijg nog steeds om de maand een factuur van €110 die, wanneer ik een klacht indien, de maand erop wordt gecrediteerd.
Kan dit AUB stoppen!
Ik ben het beu om elke maand een factuur in de brievenbus te krijgen waar ik dan moeite voor moet doen om deze te laten crediteren!

Ik hoop dat het nu de laatste keer is.

Mvg,
Ward Ceyssens
Klantnummer 620***010"


Hier heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen en ik blijf steeds facturen ontvangen, ook van de gerechtsdeurwaarder.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Wardt, dossier 39257923 is opgemaakt voor nazicht en oplossing door onze financiële dienst. De dossierbeheerder zal jullie verder informeren. Grt, Heidi

Reageer