Beantwoord

Black Friday cashback

  • 13 December 2021
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Beste,

 

Op 28/11 plaatste ik online een bestelling voor een flex pack met 2 mobiele abonnementen. De black friday promotie (€99 cashback op LG TV) overtuigde mij toen om naar proximus over te stappen. Op de website stond toen te lezen dat bestellingen geplaatst tussen 23-29/12 in aanmerking komen voor de black friday cashback promo.

Het probleem is dat mijn aanvraag via ‘myactions’ geweigerd werd omdat mijn factuur voor de TV en het contract op datum van 2/12 staan (officieel buiten de promo periode dus). Ik kan via e-mailverkeer echter aantonen dat ik mijn bestelling plaatste op 28/12 (aanvraagbevestiging ontvangen). Op 29/12 bezorgde ik via ‘CUST SCREENING’ een kopie van mijn ID-kaart en bankkaart. Blijkbaar had proximus zelf extra verwerkingstijd nodig, want ik ontving pas op 1/12 (buiten de officiële promo periode dus) een e-mail ‘laatste stap om uw bestelling te voltooien’, pas vanaf dit punt kreeg ik de optie om te betalen. De dag erna op 2/12 ontving uiteindelijk pas een contract en betaalbevestiging. En laat het nu net die 2 documenten zijn die ik moet uploaden bij de registratie voor de cashback. Met als gevolg dat mijn aanvraag geweigerd wordt, terwijl ik wel binnen de promo-periode mijn bestelling plaatste en telkens alle stappen van proximus onmiddellijk uitgevoerd heb.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik las op dit forum ook al een bericht van iemand die op 29/12 (een dag later dan ik dus) zijn bestelling plaatste en diezelfde dag wel een betaling kon uitvoeren. Die persoon betaalde dus binnen de promo-termijn. Is het misschien omdat ik op zondag mijn bestelling plaatste dat de verwerking bij proximus vertraging opliep? Had ik de optie gehad, dan had ik mijn bestelling direct betaald, maar die mogelijkheid werd me pas op 1/12 geboden.

 

Alvast bedankt om dit na te gaan.

 

Sam

icon

Beste antwoord door Joel M 15 December 2021, 08:20

Bekijk origineel

5 reacties

Het is daarom best van  zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen, om verder te onderzoeken wat hiervoor verder mogelijk is, van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Sam-Dewaele Ik heb een dossier 49819167 aangemaakt.Ik ga het nakijken en zal u nadien hierover terug contacteren.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Sam-Dewaele Zoals telefonisch afgesproken heb ik het nodige gedaan.Groetjes,Joel

@Sam-Dewaele Zoals telefonisch afgesproken heb ik het nodige gedaan.Groetjes,Joel

Nu krijg ik melding dat er een te betalen factuur voor €99 opgesteld is…?

Reputatie 7
Badge +3

@Sam-Dewaele Zoals telefonisch afgesproken het nodige hiervoor gedaan.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer