Vraag

Black friday bij Proximus

  • 28 February 2021
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Beste,

Ik stuur jullie een bericht via deze weg omdat ik momenteel zeer ontevreden ben over het contact dat ik heb gehad met jullie diensten. Ik heb op 27november een one plus smartphone aangekocht met 300€ cashback actie en gratis wirless charger op black friday. Omdat de actie niet helder was toegelicht heb ik meermaals contact opgenomen om na te vragen hoe ik deze gratis charger kon verkrijgen. Dit moeten jullie normaal gezien allemaal kunnen opvragen in jullie systeem. Ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd omdat geen enkele van jullie medewerkers die ik aan de lijn heb gehad op de hoogte was van de werking van deze actie. (ook medewerkers van kantoor Roeselare). Nu heb ik vandaag voor de ZOVEELSTE keer contact opgenomen en blijkt dat ik een specifieke aanvraag moest doen voor 31 december om de gratis wirless charger te verkrijgen. Ik ben hier al mee bezig sinds begin december en ben er helemaal niet mee gediend dat dit zo is gelopen. Dit kan toch niet?!

Er is zelfs geen mogelijkheid om een mail te sturen.. Via messenger, telefoon contact gehad met een medewerker en die zegt  dat weet niets van en dat zal terug bellen. Tot nu toe niemand heeft naar mij gebeld. In kantoor Roeselare centrum krijg ik ook een goede antwoord "hier is een winkel mevrouw, we kunnen met andere vragen niet helpen". 

Hoe kan ik een klacht sturen? 

Hoe lang gaat dit spelletje nog duren? In het algemeen wel tevreden geweest, maar dit slaat alles.

Mvg, Dumi


4 reacties

FYI: morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te woord te staan.

Reputatie 7
Badge +3

@Dumi  Dag Dumi, kortingen en eventuele actie’s moeten via de site aangevraagd https://proximus.myactions.eu/home.php. Groetjes Luc

Beste, 

 

Ik heb aangevraagd en is niets gebeurd tit nu toe. 

 

Totaal teleurgesteld in Proximus! 

Reputatie 7
Badge +3

@Dumi Er is hiervoor reeds een dossier 47661822 overgemaakt.De dossierbeheerder gaat het nakijken en ook dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer