Black friday actie

  • 7 December 2021
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Beste Proximus,

Op 29/11 tekende ik in voor een flex abonnement. De Black Friday actie met 99 euro cashback op de laptop haalde mij over de streep om van provider te veranderen. Nu moet je op de site van myactions de bestelbon of factuur (ik kreeg geen factuur) uploaden. De besteldatum die daar op staat is het bewijs of je al dan niet in aanmerking komt voor de terugbetaling. Dit staat zo in de voorwaarden waar je akkoord mee moet gaan. 
Ik tekende in op 29/11, ik betaalde op 29/11 en toch zetten jullie 30/11 als besteldatum op de bestelbon?? Is dit een trucje om nieuwe klanten op te lichten? 
Ik had graag een correcte factuur/bestelbon van jullie ontvangen zodat ze niet moeilijk kunnen doen over de cashback. Ik stuurde reeds een e-mail maar kreeg jammer genoeg nog geen antwoord. 
mvg 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

hoera, blij dat het opgelost is.

groeten

tina

Dit bericht mag verwijdert worden, ik kreeg zonet de factuur met daarop de correcte datum. 
mvg 

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.