Vraag

Bizz club inruilen punten lukt niet

  • 19 January 2018
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Het inruilen van bizz club punten lukt niet sinds eind verleden jaar. Toen kreeg ik melding dat er meer dan 3700 punten zouden verlopen op 31/12/17. Na verschillende keren geprobeerd te hebben de punten in te ruilen waar ik steeds een foutmelding krijg op mijn email adres (ook als ik de account probeer te wijzigen) heb ik een medewerker gebeld. Zij heeft met veel moeite een bon kunnen verzilveren. Ze heeft dossier 32296783 aangemaakt en zei me dat de verlopen punten er dan later weer manueel gingen bijgeteld worden. Op 3/1/18 kijk ik dit na en zie ik dat de aankoop van de bon is gebeurd met de rest van de punten dus de punten blijven eraf en ik kan punten nog steeds niet zelf inruilen. Nog steeds alles hetzelfde. Heb hier al ettelijke keren voor gebeld maar iedereen legt steeds gewoon af of zet me on hold voor meer dan een half uur. Vaak zijn de mensen onbeschoft als ik hen kalm uitleg dat ik niet tevreden ben over de dienstverlening bij Proximus. Kan eindelijk iemand me helpen ?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Greet!


Is het mogelijk om ons een privébericht te sturen aub? Dan kan ik het via een privéconversatie verder met jou opvolgen. :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Goedemiddag Wouter, Ik heb je via de door u aangeduide link een bericht gestuurd.
Beste WouterM,
Ook via de privéberichten nog geen oplossing ontvangen. Een zeker Wilfried meldt me dat het dossier is behandeld en afgesloten en dat er niks staat over vervallen punten (daarom werd het dossier nu net wel aangemaakt natuurlijk) maar alles is nog net hetzelfde. Dus voor mij niks opgelost.
Hoop doet leven is jullie motto ?
Groeten,
Greet
Reputatie 2
Krijg jij ook dit?



Krijg ik na het ingeven van eender welke email, al een jaar ofzo.

Dit is bij mij ook al héél lang aan de gang, maar nog steeds niet opgelost.

Reageer