Beantwoord

Bijna 2 maanden zonder antwoord...

  • 16 January 2018
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Beste,

hieronder mijn vraag van 28 dagen geleden, door jullie na een week beantwoord. Een antwoord op mijn klacht heb ik niet ontvangen, alleszins niet van Proximus, het bedrijf waarmee ik een contract heb (ipv één of andere schimmig incassobureau).
Oorspronkelijke klacht is van 21 november 2017!



Beste,
Gelieve me een stand van zake door te sturen van een klacht ref. 31776083. Op 21 nov. (!!!) aan jullie overgemaakt.


antwoord door AzizA

Hallo Stieven, jouw dossier is nog steeds in behandeling, ik heb zonet een push gedaan op jouw dossier , om deze zo snel mogelijk af te handelen. Nog een fijn eindejaar toegewenst. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
icon

Beste antwoord door ThomasW 18 January 2018, 10:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Stieven, jouw dossier is afgesloten met als besluit dat je hiervoor de incassobureau moet contacteren. Indien je nog beschikt over een Proximus nummer of van iemand anders kan je ook naar onze Financiële dienst zelf bellen, je kan hen bereiken op het nummer 1927. Groeten, Aziz
Reputatie 2
Dag Stieven,

Excuses voor het koud klinkende antwoord. Echter het klopt dat wanneer er een incassobureau bij betrokken is moeten alle klachten en betwistingen via hen passeren. Andere manieren van werken geven te veel risico of miscommunicatie, of te late communicatie.

groeten,

Thomas
Sterk, dus na een dreigbrief van jullie incassobureau, na het onterecht aanrekenen van meer dan 60 euro, nadat ik verschillende e-mails moet sturen, nadat ik verschillende keren moet proberen binnenraken op jullie telnr, nadat ik langs een proximusshop moet gaan om jullie administratief werk te regelen, is dit jullie antwoord.
Compensatie voor al het werk dat ik erin moet steken? Minstens excuses? Zelf verantwoordelijkheid opnemen ipv af te schuiven op een incassobureau (dat jullie ingeschakeld hebben!)? Is dit de manier om een jarenlange klant te behandelen?
Hieronder de mail van jullie incassobureautje... De omstandigheden staan uitgelegd in mijn oorspronkelijke klacht. De 95 euro heb ik overgeschreven (heb ik ook nooit enig voorbehoud rond gemaakt). Ook heb ik mijn eerste communicatie met dit bureautje integraal naar jullie doorgestuurd.
Nu kan er dus geen sprake zijn van miscommunicatie bij het beantwoorden van mijn klacht aan jullie gericht, het bedrijf waarmee ik een contract heb... (of wordt het "had"?)


Geachte mevrouw of heer,

Wij bevestigen goede ontvangst van uw schrijven.
In navolging van uw vraag, kan u in bijlage de gevraagde stukken ter staving vinden.

Zonder tegenbericht, verwachten wij dan ook de betaling van 95.19€ binnen de 10 dagen op ons rekeningnummer BE53 0017 2629 4953 met vermelding van de mededeling +++802016422035+++.

Zodra wij deze betaling mogen ontvangen zullen wij het dossier sluiten zonder betaling van de kosten en intresten.

Bij gebrek aan reactie, zullen wij ons genoodzaakt zien verdere maatregelen te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Reageer