Vraag

Bewtisting bedrag op factuur maar proximus antwoord niet meer.

  • 25 August 2021
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

Onlangs had ik via het contactformulier(8/08) een klacht ingediend met betrekking tot mijn factuur. Er was nationaal data buiten mijn bundel aangerekend. Ik was hier niet mee akkoord en heb dit gemeld.
Ik kreeg als antwoord dat ik meer dan de inbegrepen data had verbruikt. Ik heb dan mijn factuur nog eens goed nagekeken maar volgens het factuur heb ik maar ± 85% van de inbegrepen data verbruikt. Ik heb dan terug gemaild (11/08)  en week later nog een tweede mail gestuurd. Maar tot op heden heb ik geen antwoord meer gekregen.

Kan iemand van Proximus nagaan waar het blijft hangen en waarom ik geen antwoord krijg?

 

Alvast Bedankt!

 

PS: het niet-betwiste bedrag is betaalt.


5 reacties

@Hanneketjeke Omdat de Prox forummedewerkers je morgen zouden kunnen verder helpen, best  zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.. 

@Martin Dit is reeds gebeurt. Ik verwacht vandaag geen antwoord meer van de proximus forummedewerkers hoor.  :relaxed:

daarom dat ik het duidelijk vermeld heb dat het voor morgen is :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@Hanneketjeke 

excuses als je het antwoord niet gezien hebt : mijn collega zou je op 11 aug een mail gestuurd hebben met uitleg

dit zou gaan om dataverbruik net buiten de bundel tijdens de laatste uren van de maand juli

aangezien het bedrag zo klein is, heb ik het weggeboekt, geen probleem.

het gewoon niet betalen is geen goed idee: wanneer het om een groter bedrag zou gaan en het blijft openstaan, riskeer je herinneringskosten en zelfs eventueel schorsing….

via je app kan je eventueel dagelijks nakijken hoeveel je aan het verbruiken bent, ze proberen zo vaak mogelijk updates  te sturen over het actuele verbruik.

Met vriendelijke groeten

Tina

 

 

@tina.b 

Bedankt,

Enkel het betwiste bedrag was niet betaald de rest wel.

We hebben idd de mail van 11 augustus gezien. En beantwoord dat de uitleg niet overeen komt met het factuur. En hierop hebben we geen antwoord gekregen...

Als ik inderdaad over de limiet ben gegaan dan klopt de factuur niet want daar staat maar 1.7gb verbruikt... 

Als we kijken wanneer het verbruik aangerekend word, word het nog meer onduidelijker. In de proximus app staat dat dit rond 16uur was. Data verbruik later op die dag is dan weer niet aangerekend. Dit maakt het als klant moeilijker om na te gaan of alles wel klopt wanneer je meer moet betalen dan je verwacht.

Aangezien het bedrag is weggeboekt is, is voor mij het probleem opgelost. Nogmaals bedankt!

Reageer