Beantwoord

Betwisting factuur en klacht hierover op 13/3 nog steeds niet in behandeling!!!

  • 27 March 2018
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Kan ik via deze weg een factuur betwisten? Ik kan deze optie niet selecteren in mijn online proximus menu, ik probeer dit al een verscheidene keren gedurende 2 weken... bij details voor de factuur komt enkel de optie betalingsoverzicht en niet de keuzeoptie om een factuur te betwisten...
Bij mijn nieuwe factuur van maart staat ineens een eenmalige kost van 21.36 euro en hierbij staat correctie van de maand januari, maar de maand januari is volledig correct betaald.. Kunnen jullie dit aub eens nagaan? Ik heb dit vorig jaar ook eens voorgehad bij jullie en dan bleek het ook een vergissing te zijn.
Ten slotte heb ik deze mail al verstuurd op 13/3 naar het mailadres van proximus en kreeg toen een mail terug dat er een dossier met nummer 33259253 werd gestart... Maar als ik nu kijk bij mijn klachtenstatus staat er 0 klachten in behandeling... Kunnen jullie hier iets aan doen? Ik steek hier onnodig veel tijd in om dit steeds te moeten opvolgen en nakijken. Ook dient te factuur betaald te worden tegen 29/3, maar ik betaal niets zonder extra uitleg vanwaar die 21.36 euro komt en ik wil dan ook achteraf geen aanmaningskosten betalen!!!!

klantnummer is 611684948
icon

Beste antwoord door LorentzV 28 March 2018, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

De eenmalige kost komt van verbruik dat niet werd aangerekend op de vorige factuur wat nu gecorrigeerd werd. Dit gaat over de 1u12minuten bellen in de EU bovenop de 2u10 linuten die je al had gebruikt nationaal. In jouw abonnement in die periode, had je 120 minuten.

Groetjes,
Lorentz.
Oh, super! Echt bedankt om het uit te pluizen, dat kan inderdaad kloppen want heb veel moeten bellen met de familie in januari. Ik was dit wel al vergeten aangezien het al 2 maanden geleden is. Misschien in het vervolg nog iets meer info erbij geven op de factuur want als die afrekening zoveel later komt dan weet je soms niet meer waarover het gaat. Maar nu versta ik het, ik betaal direct de factuur nu ;)

dankjewel
Reputatie 7
Badge +1
Bel de 0800 nummer eens. Heb mijn factuur van maart nog niet aangehad en daar is ook een dossiernummer van aangemaakt. Hoor er ook niets meer over. Heb hierover maar vandaag een CEO van PX gebeld en die zou hier nu vaart achter zetten. Ben benieuwd.

Reageer