Bij mijn nieuwe factuur van maart staat ineens een eenmalige kost van 21.36 euro en hierbij staat correctie van de maand januari, maar de maand januari is volledig correct betaald.. Kunnen jullie dit aub eens nagaan? Ik heb dit vorig jaar ook eens voorgehad bij jullie en dan bleek het ook een vergissing te zijn.
Ten slotte heb ik deze mail al verstuurd op 13/3 naar het mailadres van proximus en kreeg toen een mail terug dat er een dossier met nummer 33259253 werd gestart... Maar als ik nu kijk bij mijn klachtenstatus staat er 0 klachten in behandeling... Kunnen jullie hier iets aan doen? Ik steek hier onnodig veel tijd in om dit steeds te moeten opvolgen en nakijken. Ook dient te factuur betaald te worden tegen 29/3, maar ik betaal niets zonder extra uitleg vanwaar die 21.36 euro komt en ik wil dan ook achteraf geen aanmaningskosten betalen!!!!
klantnummer is 611684948
Beste antwoord door LorentzV
Bekijk origineel