Beantwoord

betaling op fout rekeningnummer

  • 13 December 2022
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Goedemiddag, ik heb vandaag - onvermoedend blijkt nu - een betaling gedaan op BE61 0910 1660 5217 met referte 720/6735/07081 ondanks ik zeker was het juiste nummer te hebben gebruikt.  Omdat mijn diensten niet geheractiveerd werden heb ik opnieuw via QR code van thuis uit opnieuw betaald.  Ondertussen de klantendienst aan de lijn gehad.  Zij zeggen maar 1 betaling te hebben ontvangen… Het gaat over 395,06€ (x2 in totaal betaald dus...).  Is dit nummer van jullie?  Zo nee, wat moet ik doen?

Graag jullie bericht via mail aub.   

icon

Beste antwoord door M_016 13 December 2022, 18:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) normaal ten vroegste vanaf morgen

BE61 0910 1660 5217 | Proximus Forum

 

=

Dit is een  nr van Proximus bij Belfius (dat blijkbaar automatisch gebruikt wordt bij betalingen vanaf een Belfius-rekening)

&

Met enige vertraging zou Proximus dus uw 2 betalingen moeten kunnen terugvinden (verwerking door bank  en intern Proximus)

Ter info: ik krijg zelfs direct de melding in Myproximus  dat de factuur betaald is als ik via Belfius werk.

Dankuwel!wat een geruststelling 

Reputatie 7
Badge +3

@Kathleen Vancutsem  Dag Kathleen, ik heb je de dubbele betaling(395,06 euro)  teruggestort op de rekening. Was dubbel binnengekomen. Fijne dag nog

 

Gewelidig! Bedankt

Reageer