Vraag

betaalbewijs

  • 5 November 2019
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag een betaalbewijs sturen zodat mijn diensten zo snel mogelijk heropend kunnen worden. De chat op myproximus werkt niet en via proxipay ook niet.

Kan er iemand hier mij misschien helpen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ayani Via deze weg kan je steeds printscreens doorsturen. Ik zie nu wel dat er op jouw klantennummer 2 betalingen zijn toegekomen (01/11 + 05/11, 2x€84,98). Heden staat alles terug in dienst. Groetjes, Antonella

Is er dan geen andere mogelijkheid om printscreens door te sturen dan via het openbaar forum, want anders kunnen er gegevens op staan die best niet door iedereen kunnen gelezen worden?

Is er dan geen andere mogelijkheid om printscreens door te sturen dan via het openbaar forum, want anders kunnen er gegevens op staan die best niet door iedereen kunnen gelezen worden?

Exactly my thoughts.. ik vind nu al dat er teveel informatie is gegeven. En om dan nog een bankuittreksel hier op te zetten met alle bankgegevens vind ik helemaal ongepast.

Reputatie 7
Badge +4

Zoals mijn collega AntonellaD vermeld heeft waren de diensten reeds geactiveerd.
Er kan vaak een betalingsbevestiging doorgegeven worden via My Proximus of via het gratis nummer 0800/22800.
Een screenshot via deze weg openbaar zetten kan inderdaad best niet gedaan worden.
Wel kan mijn altijd op een screenshot de belangrijke details schrappen.
Mvg, Koen

Reageer