Vraag

Bestelling en domiciliëring

  • 14 August 2021
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Beste,

 

Ik ben al jaren klant en heb reeds een domiciliëring lopen bij jullie.

Echter wil ik nu profiteren van de Samsung Z Flip 3 en dit op men huidige abbo bijzetten echter moet ik hiervoor een domiciliëring aanvraag laten goedkeuren.

Sorry ik kan toch geen 2 domiciliëringen laten lopen voor proximus hiervoor.

Jullie hebben al men gegevens en dergelijke of moet ik hiervoor terug naar de winkel lopen om dit in orde te laten brengen dit kan toch de bedoeling niet zijn.

 


4 reacties

Bedankt voor de info.

 

Mvg 

 

Kim

TUI: pas maandag komt er iemand van proximus terug langs op het forum.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@kim_036 

vul je je klantgegevens in je profiel in zoals ook Martin heeft gevraagd ?

ik vermoed dat er geen 2de domiciliering onder je klantennr wordt geactiveerd

we vragen het na

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@kim_036 

mijn collega’s bevestigen : als je je bankrek doorgeeft, ziet men dat er al een domiciliering actief is en wordt er geen 2de actief gezet.

groeten

tina

Reageer