Beantwoord

bestaande klanten korting

  • 16 February 2021
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo, Ik heb net een nieuw abonnement aangevraagd, ik had familus met netflix en nu wou ik overgaan op flex netflix, met disney+.

Ik was toch wel teleurgesteld dat de promo alleen voor nieuwe klanten is, en niet voor bestaande, dus ik zocht even verder op de forums, nu zie ik dat er een getrouwheidskorting bestaat voor bestaande klanten.

Ik ben nu bijna 12 maanden klant bij proximus, kom ik hiervoor in aanmerking, en zo ja, hoe vraag ik dit aan?

 

Dank U

icon

Beste antwoord door Joel M 18 February 2021, 11:18

Bekijk origineel

6 reacties

Gewoon afwachten tot prox forummedewerkers hier morgen de draad terug opnemen om je hierbij verder te helpen.

PS: indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden de gegevens aanvullen, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Hallo, Ik heb net een nieuw abonnement aangevraagd, ik had familus met netflix en nu wou ik overgaan op flex netflix, met disney+.

Ik was toch wel teleurgesteld dat de promo alleen voor nieuwe klanten is, en niet voor bestaande, dus ik zocht even verder op de forums, nu zie ik dat er een getrouwheidskorting bestaat voor bestaande klanten.

Ik ben nu bijna 12 maanden klant bij proximus, kom ik hiervoor in aanmerking, en zo ja, hoe vraag ik dit aan?

 

Dank U

Ik zoek nog altijd antwoord of mijn eerste vraag, maar ik heb nu ook nog een andere: De android decoder die ik nodig heb voor disney die bij flex netflix wordt aangeboden, is die ook inbegrepen, want ergens anders las ik dan weer:

Opgelet: de lijnsnelheid van het vast internet moet hoger zijn dan 30MB/sec. Is dit niet het geval dan zal nog steeds een V5 worden aangeboden.

Ik heb nu een v5 en als internet: Onbeperkt surfen thuis met max. 100 Mbps download- en 20 Mbps uploadsnelheid

 

Dank U

je moet hier kijken → http://proximus.be/internetsnelheid  als je aangegeven max gegarandeerde snelheid hoog genoeg is 

De gegarandeerde maximale snelheid is  62,4 Mbps download - 14 Mbps upload

Mbps is niet hetzelfde als MB/s, omgerekend is het 7,8 MB/s, dus ik kom niet in aanmerking dan?

Ik vind 30MB/s zo hoog, ik zou denken dat ze 30Mbps bedoelen.

betekend dit alles dat ik als ik een v7 decoder wil, ik die moet kopen?

snelheid moet groter zijn dan 30 Mbps dus voor u zeker geen enkel probleem,  trouwens 30MBps zou 240Mbps betekenen en max lijnsnelheid die je tot nu toe kunt halen op een VDSL koperlijn is 100Mbps

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp ivm met uw korting zie info privébericht.Wat betreft de V7 decoder , deze gaat u vrijdag de 26ste februari bij u thuis ontvangen via Bpost.U gaat ook een mail ontvangen waar een label bijgevoegd is om de oude decoder terug te sturen.Groetjes,joel

Reageer