Vraag

bericht gekregen van 0470 317450 chat via sms op mijn smart phone op vrijdag 01/02/2020

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

volgens die mijnheer had ik een bedrag open staan  van 4,95 euros van de maand augustus 2019 als ik dit niet betaal dan zou er een verhoging bij komen en de deurwaarders kosten.

klop dat ik wist daar niets ik heb het nu betaald via argenta naar jullie rekening van proximus.

kun u mij iets laten weten of was dat niet van julie misschien een soort phising ?? ik ben leon thiriart 

0473****** email ****.********@skynet.be bedankt bij voorbaat leon


This topic has been closed for comments

3 reacties

Ok in orde mevrouw bij de volgende betaling van februari zal dat gebeuren bedankt voor alles antonella groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@tesla Ik heb je persoonlijke gegevens onleesbaar gemaakt. Op jouw klantennummer vind ik geen openstaande bedragen terug. Ook zie ik geen enkele recente uitgaande sms van Proximus naar jouw gsm-nummer met een herinnering tot betaling. Jouw betaling van 4,95 euro is wel in goede orde toegekomen en zal als voorschot gebruikt worden op de eerstvolgende aanrekening. Groetjes, Antonella

@tesla Tip: best je telefoonnummer en mail adres niet posten op een openbaar forum maar best doorgeven in de privévakken in je forumprofiel,

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> privévakken  aanvullen met je privégegevens en dan
> Sla wijzigingen op.