Beperkt mobiel internet via Mobulus Full Control = dikke zever!

  • 15 January 2018
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Vandaag mijn factuur van proximus ontvangen. Moet zomaar even 70 euro meer betalen voor het mobiel internetverbruik van mijn 12-jarige dochter!
Na een lange en zware discussie met het callcenter blijkt dat het mobilus Full Control pakket dikke zever is! Je kan je mobiel internet helemaal niet beperken! De instellingen liggen op voorhand vast: een eerste sms bij het overschrijden van 10 euro van je abonnement en een tweede bij het overschrijden van 60 euro...
Vertelt die medewerker, een jong gastje, mij even hoe ik mijn dochter moet opvoeden en haar verantwoordelijkheid moet bijbrengen over het gebruik van mobiel internet...
Echt een frank manneke!
Op de website staat, in hoofdletters dan nog wel, geschreven dat je met deze mogelijkheid NIET over je maandelijkse bundel kan gaan. Zever, gezever is het!
Ben dus nu op zoek naar een andere oplossing! Desnoods voor de hele santeboetiek!
Iemand tips?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit te vernemen. Het is inderdaad zou dat je bij een Full Control abonnement inderdaad niet over je limiet kan gaan. De andere waarshuwingen en limieten van 10 en 60 euro zijn van toepassing voor de gewone abonnementen zonder limiet. Kan je even het betrokken gsmnummer en klantennummer geven via privébericht met volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Dan kijk ik deze factuur extra voor je na. Groetjes Freya

Reageer