Beantwoord

Beloofde korting op huidig abonnement


Reputatie 1
ik wordt reeds drie maand aan het lijntje gehouden met een beloofde korting van €10 op mijn huidige kost die €81 per maand is, drie medewerkers van Proximus hebben me maand op maand beloofd dat dit in orde zou komen, nu zegt Martin kortaf (op hoogst onvriendelijke wijze)dat dit niet mogelijk is, dus ik verzin het blijkbaar.... Wat mij betreft is de overstap naar orange met €12 goedkoper en het dubbele aan download voor de smartphone héél makkelijk geworden....
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2019, 08:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Heb ik op een onvriendelijke wijze gezegd dat dit onmogelijk is dan moet ik mij echt verontschuldigen want ik zou begod niet weten waarom ik gezegd heb dat dit onmogelijk is en dan nog onvriendelijk dat is zeker niet mijn bedoeling en weet echt niet waarom ik dit onvriendelijk zou moeten zeggen.
Nogmaals mijn excuses.
Waar heb ik dit juist gezegd zodat ik kan nagaan onder welke context ik dit juist gezegd heb.
Of was het een verwijzing naar een andere post waar dit gezegd geweest is mss die ik gemaakt heb?
Reputatie 1
Ik denk dat het beter is om de problemen van klanten op te lossen dan ze in vraag te stellen.... en misschien eens een cursus volgen die onderlinge communicatie verbeterd, of die er gewoon voor zorgt dat er sowieso sprake kan zijn van onderlinge communicatie.... Drie van uw collega's hebben mij deze korting beloofd.... maar van onderwerp veranderen is natuurlijk de makkelijke uitweg...
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt en ik wil totaal niet van onderwerp veranderen, waarom zou ik dit moeten doen?
ik ben trouwens niet van Proximus dus kan ik onmogelijk zeggen of je recht hebt op korting of niet aangezien ik aan geen interne gegevens kan geraken, ik zou eventueel kunnen verwezen hebben naar een uitspraak van een Proximus medewerker van vroeger in één of andere post die min of meer om het zelfde probleem ging en enkel ter info dan uiteraard.
Het beste is gewoon afwachten tot hier een Proximus medewerker langs komt om je dossier intern te onderzoeken zodat ze uitspraak kunnen doen waarom je al dan niet recht hebt op je korting.
PS: Proximus medewerkers kun je normaal gezien herkennen aan het Proximus embleem dat links van hun naam staat.
Reputatie 1
Dus ben je gewoon een andere Martin???? In dat geval, sorry...
Reputatie 1
het gaat over een Martin die bij de Proximus klantendienst mijn telefoontje heeft aangenomen, dus geen Martin van dit forum voor alle duidelijkheid!!!
Ik dacht het al dat het om een misverstand ging want ik had al in al je posts hier op het forum gaan zoeken naar de antwoorden die ik gegeven had in deze posts maar vond niks terug,
Hopelijk komt je probleem nu in orde via het forum.
Reputatie 1
Bedankt, vriendelijke Martin! ?
Ja de ene Martin is blijkbaar de andere Martin niet 😉☺️
Hallo Kingclash
Kan je mij je klantengegevens doorsturen via een privébericht? (klik hier)
Dan kijk ik eens wat ik kan doen. 🙂
Kingclash
Ik heb het nodige kunnen doen. :)
Vanaf volgende aanrekening zal je de promotie van 10 euro zien.
groetjes
Samantha
Reputatie 1
Hallo, betekent dan dat het bedrag op ongeveer een €71 komt?
Alvast bedankt...
Het zal in jouw geval iets meer dan 71 euro zijn. 🙂
Je moet rekenen het basisbedrag van jouw Tuttimus en daar dan 10euro af.
Graag gedaan.