Beantwoord

Belkrediet voor Pay&Go niet meer beschikbaar ?

  • 10 September 2017
  • 8 reacties
  • 441 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde vandaag (zondag) 15€ belkrediet nemen uit de premiumclub, maar die worden niet meer aangeboden. Geen enkel belkrediet voor Pay & Go is nog beschikbaar. Help, ik moet dringend herladen, want mijn krediet staat weer op 0€, omdat internet automatisch opspringt als ik mijn batterij moet opladen vanaf een lege batterij en dat verbruikt veel natuurlijk. Ik heb dit vandaag pas ontdekt. Dat heeft me al 45€ gekost. Gelukkig was het met promokrediet van premiumclub.
Of kan ik een waardebon nemen en dan in een teleboetiek gaan inruilen tegen belkrediet?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 29 January 2018, 13:04

Bekijk origineel

8 reacties

als het dringend is zou je nu eerst mss eerst iets kunnen online bijladen via bankaart
Reputatie 7
Badge +3
Kaart blijft nog een half jaar geldig. Tegen dan zullen ze wel ingezien hebben dat ze ook nog Pay & Go krediet moeten aanbieden in Premiumclub.
dat ook is niet de eerste keer dat ik dit opmerk dat die optie in de Premiumclub af en toe verdwijnt en dan opeens terugkomt
Reputatie 7
Badge +3
Aan de medewerkers van Proximus: komt het belkrediet voor Pay & Go nog terug in de premiumclub te staan?
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie vandaag dat de Pay & Go herlaadpunten terug staan voor 5€ en 15€, maar die van 10€ staat er niet bij. Kan die ook nog bijgezet worden?
Die van 10 € mankeren inderdaad al geruime tijd en ik zou die ook wel graag terugzien.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Elma, momenteel zijn enkel die van 5 en 15 beschikbaar. We weten echter niet wanneer die van 10 euro opnieuw beschikbaar zullen zijn. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Freya, kan je dat eens doorgeven aan de managers, dat er vraag is naar de optie van 10€.

Reageer