Beantwoord

BANKDOMICILIATIE

  • 11 December 2019
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb bankdomicilatie op mijn facturen van Proximus maar het bedrag werd niet afgetrokken

van de rekening op de laatste vervaldag.

Na consultatie bij de bank melden die mij dat Proximus het bedrag niet aangeboden heeft

ter betaling.

Via de 0800 nummer is er geen enkel menu dat in aanmerking komt om dit probleem aan te kaarten,

via de mail krijg ik geen antwoord tot op heden.

En wat nu nu ?

Factuur is onbetaald en ik vraag me af of ze één van deze dagen de account afsluiten wegens

openstaande factuur en dit volledig buiten mijn wil .

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 12 December 2019, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb ooit eens te laat betaald en kreeg dan een rappel plus een administratieve boete.

Maar van afsluiten was toen alleszins geen sprake, en nu ook niet vermoed ik. 

Ik denk dat je nu een beetje geplet zit tussen Proximus en uw bank, twee grote actoren. Ik denk dat jij ten slotte toch verantwoordelijk bent voor deze factuur.

Ik zou toch naar de klantendienst bellen, of mailen naar iemand van Proximus hier op het forum.

Ik heb bankdomicilatie op mijn facturen van Proximus maar het bedrag werd niet afgetrokken

van de rekening op de laatste vervaldag.

Na consultatie bij de bank melden die mij dat Proximus het bedrag niet aangeboden heeft

ter betaling.

Via de 0800 nummer is er geen enkel menu dat in aanmerking komt om dit probleem aan te kaarten,

via de mail krijg ik geen antwoord tot op heden.

En wat nu nu ?

Factuur is onbetaald en ik vraag me af of ze één van deze dagen de account afsluiten wegens

openstaande factuur en dit volledig buiten mijn wil .

 


Als je kijkt op http://myproximus.be staat je factuur nog open als niet betaald en kun je ze langs daar dan ook niet betalen? 

ik betaal mijn facturen zo via deze weg.

Als ze hier niet reageren van Proximus dan mss morgen eens bellen naar gratis nummer
0800 22 800 > dienst facturatie

Reputatie 7
Badge +3

@Charles DR Dossier 43918034 is hiervoor in behandeling bij de financiële dienst. Zij zullen dit nakijken en u verder op de hoogte houden. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer