Vraag

Annulatie ongevraagde bijkomende dienst, CSO onbereikbaar, klacht

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Geachte


Op mijn factuur met als nummer 203001474959 (klantrekening 28432938) staat er een bijkomende dienst: "Optie/Bijkomende dienst: Mobile Managed Services (MMS), MMS: Maandelijkse dienst 1,5EUR  (15 dec. 2020 - 31 dec. 2020)". Ik heb dit nergens aangevraagd, ik heb enkel mijn smartphone gebruikt. Ik zou zelfs niet weten hoe ik dat moet aanvragen. Bij het verbruik is ook nergens te zien naar wie en wanneer ik een MMS zou verstuurd hebben. Ik heb voor alle duidelijkheid GEEN nood aan MMS'en.

Dat extra abonnement kan blijkbaar zonder mijn toestemming geactiveerd worden, maar deactiveren kan niet met mijn toestemming. Er wordt telkens gesproken over een CSO, maar die blijkt op basis van mijn oproepgeschiedenis (zie onderaan) onbereikbaar.

Het is de eerste keer dat die bijkomende dienst aangerekend wordt op mijn factuur. Op al mijn voorgaande facturen was dat niet het geval.

Ik geniet van een persoonijk MAAE-tariefplan (MAAE = Mobile Accesibility for All Employees). Het gaat dus NIET over een professioneel abonnement dat betaald wordt door de werkgever.

Ik zou graag hebben dat er een dossier wordt opgemaakt voor nazicht en mij het dossiernummer wordt doorgegeven als referentie.

Ik ben al sinds 7 januari aan het proberen om dit probleem te verhelpen. Hiervoor heb ik al 8 keer gebeld en telkens geraak ik geen stap verder. Dit is mijn oproepgeschiedenis:
datum        tijd    tijdsduur
07/01/2021    9:17    11m51s
12/01/2021    13:22    7m54s
12/01/2021    15:10    11m21s
24/01/2021    16:27    1m26s
25/01/2021    18:14    4m13s
25/01/2021    18:19    7m47s
27/01/2021    18:51    7m14s
29/01/2021    16:53    13m19s

Dat ik in één maand tijd meer dan één uur aan de lijn moet hangen gespreid over 8 gesprekken van de klantendienst voor zo'n simpel probleem tart alle verbeelding. Ik reken dan ook op een snelle en klantvriendelijke oplossing.


Met vriendelijke groeten

BTW


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@BTW Dit betreft een corporate tariefplan via je werkgever. Dit zijn contracten met een bepaalde inhoud op maat, geen standaard tariefplannen. Wij kunnen dit via deze weg helaas niet nakijken. Je dient dit te vragen via de personeelsdienst op jouw werk dat hierover in contact staat met Proximus (CSO = degene bij Proximus die alles regelt voor jouw werkgever).

Groetjes,
Antonella

FYI: maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs op het forum om je verder te helpen ivm Mobile Managed Services | Proximus

Reageer