Vraag

annulatie bestelling

  • 15 April 2022
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

61990****  beste heb mijn abonnement aangepast en moet de tv terug brengen. dit was echter niet de bedoeling en wil dat dit dan geannuleerd wordt en terug gaat naar het abonnement van voordien. Heb inmiddels wel terug het premium unlimited geactiveerd. Was in de veronderstelling dat ge cadeaus niet terug moest sturen met de optie TV light in plaats met de box. Stond nergens vermeld en ook niet na lang zoeken. Dus hier is iets fout gegaan. Als dit toch mogelijk is de tv te behouden met flex xs in plaats flex s voordien wil ik dit zo behouden als het nu staat en de box terug inzenden. Zo niet moet ik terug naar het vorige komen


4 reacties

FYI: hier komt niemand langs op het forum die van proximus zelf is tijdens het weekend en feestdagen. (wel is helpdesk op het gratis nummer 080022800 bereikbaar dan)

FYI: hier komt niemand langs op het forum die van proximus zelf is tijdens het weekend en feestdagen.

Dir weet ik, zullen ze dinsdag wel lezen dan

Ik hoop het voor u  :-)

‘k zal al duimen 

Reputatie 7
Badge +3

@billyb 

Er werd hiervoor een dossier opgesteld (50542897)

De dossierbeheerder kijkt dit na en zal je contacteren.

Groetjes

Tina

Reageer