Vraag

Allerlei regeling ingevolge opzegging

  • 13 May 2019
  • 7 reacties
  • 387 Bekeken

Op mijn recentste factuur wordt er plots 2,49 € aangerekend met als vermelding Allerlei regeling ingevolgen opzegging - Advantage Bouquets.
Ik heb geen flauw idee waarover dit gaat. Graag een woordje uitleg ?

7 reacties

Hallo Wim_012
Kan je mij via een privébericht je klantengegevens doorsturen? (klik hier)
Dan kan ik dat voor jou nagaan.
Groetjes
Samantha
Ik zie dat de bundel All Sports NL toegevoegd werd in april.
De 2.49 euro is dus een Prorata voor de periode dat deze bundel actief stond. :)

Ik ben volledig akoord dat de vernoeming op de factuur niet echt duidelijk is en dit heb ik ook doorgegeven.
Misschien kunnen ze dit duidelijker maken in de toekomst.
Bedankt voor de uitleg, maar deze is ontoereikend.
I
De bundel All Sports NL heb ik reeds meerdere jaren GRATIS in mijn pakket zitten.
Zoals trouwens ook vermeld staat op de factuur.

Wat mij wel opvalt is dat er op de factuur een rubriek "Vorig abonnement" staat en een rubriek "Nieuwe abonnement".
Blijkbaar heeft Proximus eenzijdig beslist om mijn abonnement te wijzigen. Zelf heb ik hier nooit om gevraagd en ben hiervan (bij mijn weten) ook nooit vooraf geinformeerd geweest.
Wim
Na verder onderzoek vind ik geen duidelijke reden voor de vermelde veranderingen die verschenen zijn op de factuur.
Het boeket staat weldegelijk nog actief bij jouw producten.
Ook vind ik geen order van aanpassingen terug op jouw klantennummer.
Voor de rest lijkt alle in orde te zijn, maar ik ga toch de factuur opvolgen om zeker te zijn.

Ik maak voor de 2,49 euro een correctie op, deze zal afgetrokken worden van de volgende factuur.
En ik houd je op de hoogte.

Ik kreeg vandaag net hetzelfde op mijn nieuwe factuur :  “Allerlei regeling ingevolge opzegging” “Advantage bouquets” maar hier voor een bedrag van 4,87 €.

Mag ik hiervoor wat extra uitleg krijgen aub ?

Op mijn recentste factuur wordt er plots 13,21 € aangerekend met als vermelding Allerlei regeling ingevolgen opzegging.

Graag zou ik wat duidelijkheid er over willen hebben aub 

Reputatie 7
Badge +3

@Rafik.Meziani Noteer je even jouw klantnummer in de profielinstellingen hier op het forum? Dan kijken we dit graag voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reageer