Vraag

ALLEEN MAAR PROBLEMEN MET PROXIMUS !

  • 27 May 2018
  • 0 reacties
  • 119 Bekeken

Ik wordt het zowat beu eerst krijg ik een panne moet ik letterlijk 15 keer bellen om een technieker in te plannen die zonder te laten weten de dag erna niet komt (ik nam vakantie voor het werk). Om de volgende dag weer 20 keer te moeten bellen en dan worden er dingen uitgevonden die niet bestaan ( bakje met tijdelijk tv en internet) en van de eene dienst naar de andere dienst gestuurd.
Vervolgens na 2weken zonder tv of internet kunnen we tot een akkoord kompen dat ik 2 maanden de factuur niet hoef te betalen ! RARARA de tweede maand ging niet door... Na weer 20x te bellen en druk te zetten op de medewerkers aangezien ze zogezegd van niks wisten heb ik deze dan toch niet moeten betalen nog geen 2 dagen later krijg ik smsjes dat ik mijn factuur nog moet betalen of mijn diensten worden afgesloten weer 10 keer bellen en die persoon overtuigen dat dit mij beloofd werd en een creditnota werd opgemaakt ! Goed dit deel is nu in orde maar dan begint het gewoon terug !!! GSM abonnement worden diensten bijgerekend waar ik nooit om vroeg, limiet op abbo zetten kunnen ze ook al niet !!! Kosten bijgerekend op tv factuur ! Dan bestel ik via My premium 500MB internet heb deze nooit gezien wel bevestiging van gekregen maar nooit de 500MB gehad en zoals ik hier velen zie denk ik dat de enige manier is overstappen naar waar ze beter diensten aan te bieden hebben waarschijnlijk beetje duurder maar erger dan hier kan niet hoor !!!!!! WAT MOET IK DOEN NIET MEER BETALEN VOOR JULLIE MIJ WILLEN HELPEN?

0 reacties

Geen reactie

Reageer