Beantwoord

All entertainment pass

  • 3 May 2019
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik begrijp niet dat wanneer je een movies en series pass of de all entertainment pass hebt dat er toch nog tarieven staan bij de recente / top films onder knop on demand? Moet je dan nog extra betalen? Als je tuttimus hebt en de all entertainment pass hebt , heb je volgens mij toch al genoeg betaald. Ook een duidelijk antwoord hierop is nergens te vinden. Via de chat heb ik ook geen antwoord gekregen, enkel een mail met een link naar de website waar ik al gaan kijken was en een commercieel filmpje.

Moer er voor de top films apart per film betaald worden? Weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door IngeDC 6 May 2019, 13:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Stefanie,

Wanneer je de movies en series pas actief hebt zal je bepaalde films/series gratis kunnen bekijken, dus enkel deze die op de decoder onder de rubriek vermeld staan. Een All entertainment omvat zowel de entertainment channels als m&s. Via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html kan je raadplegen welke zenders er in dit boeket inbegrepen zijn.

Groetjes IngeDC