Vraag

Al meerdere malen gevraagd voor mijn factuur

  • 23 March 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik heb een GSM toestel gekocht in januari op de zaak via Proximus. Ondertussen heb ik na verschillende keren te vragen de juiste factuur voor mijn gsm niet gekregen. 
Eerst krijg ik een factuur zonder mijn BTW nummer via email, dan wanneer ik vraag voor een factuur met BTW nummer zeggen ze dat ze deze via de post gaan sturen? Via de post krijg ik een kredietnota zonder BTW nummer. 


Tis nen simpele taak maar toch zoveel miserie. Factuur met BTW nummer. 

Ik betaal geen facturen tot Proximus mij de juiste factuur levert. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Rs7  Jou dossier is in behandeling. Deze beheerder neemt contact met u op.

@Rs7  Jou dossier is in behandeling. Deze beheerder neemt contact met u op.

 

Tot op heden nog niks ontvangen en is mijn kwartaal afgesloten. Dit voor een aankoop uit Januari. 
Waarom duurt dit zo lang, een kopie uitsturen?

Reputatie 7
Badge +3

@Rs7 

Excuses

Ik heb het opnieuw laten navragen met vermelding van vorige foutieve verzending

Hopelijk doen ze het deze keer wel goed

vriendelijke groeten

Tina

Reageer