Beantwoord

Al 4 keer onjuiste factuur

  • 3 maart 2018
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Dit is nu de 4de keer dat de facturen elke maand opnieuw en opnieuw onjuist toekomen. Telkens moet ik bellen om die in orde te brengen. Ik heb wel betere dingen te doen dan een uur in de wachtlijn te zitten. Kunnen jullie mij hieromtrent contacteren aub?
icon

Beste antwoord door JanDe 10 maart 2018, 14:02

De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Yasmine, kun je ons klantgegevens bezorgen (in privébericht) voor nazicht? Grt, HeidiE
Wat is dat mailadres aub?
Reputatie 7
Badge +6
Wat is dat mailadres aub?
Via deze link, Yasmine:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je tekst invullen in het voorziene veld, en klikken op 'verstuur' = verzenden.

Mvg,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Beste,kan je even concreet toelichten wat er nog precies fout is aan deze facturen? Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan

Reageer