Beantwoord

Afsluiten abonnementen

  • 15 February 2018
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Beste Proximus team,

Sinds 29/12/2017 ben ik geen klant meer bij jullie. Mijn internet + tv is naar een andere provider overgezet via EasySwitch en mijn gsm-nummer is los daarvan ook met behoud van nummer naar een nieuwe operator getransfereerd. Er blijft dus geen enkel product over bij jullie.

De reden van de opzegging van al mijn abonnementen was een maandelijkse incorrecte (lees: te hoge) aanrekening. Elke maand moest ik bellen naar de klantendienst die mij dan een creditnota opmaakte. Dit is tijdrovend en oneerlijk tov de klant (mezelf). Elke maand vroeg ik ook een permanente aanpassing in het systeem zodat de maand erop de factuur wel correct zou zijn. Dit gebeurde nooit.

Nu, ik ben dus officieel geen klant meer bij jullie, maar toch blijven jullie maandelijks een factuur opmaken voor mij. Lief van jullie om nog aan mij te denken, maar ik zou jullie het liefst van al snel vergeten en ben niet van plan mijn hele leven lang maandelijks te bellen naar de klantendienst om mij te laten crediteren.

Conclusie: graag spoedig mijn profiel definitief verwijderen uit jullie database en geen nieuwe facturen meer opstellen. Alsook: ik weiger factuur 6828968202 te betalen om bovengenoemde redenen. Ook graag het saldo (in mijn voordeel) op mijn rekening uitkeren. Jullie decoder ligt hier nog stof te vangen in mijn living, graag een etiket voor het terugsturen van de decoder via kiala. (Als daar binnen 6 maand een factuur van 150€ voor opgemaakt wordt weiger ik die nu al) het is jullie verantwoordelijkheid om mij de mogelijkheid te bieden het toestel terug te sturen.

Dit had allemaal eenvoudiger kunnen zijn met een mail adres voor de klantendienst, telefonische dienstverlening bij jullie is chaotisch en slecht gecoördineerd.

Hopelijk komt nu alles in orde, anders zal ik facturen beginnen opstellen en naar jullie sturen met de bekostigde tijd om jullie chaos te ordenen.

Met vriendelijke groeten,
Sammy
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 17 February 2018, 13:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
En ik dacht al dat ik de enige was.
Ik ben zwaar invalide, ben nog steeds herstellende van kanker, heb een ongeneselijke spierziekte, recent een 2de tia en hartproblemen door al die stress hier....
Ik hoop dat het voor jou in orde mag komen, ik heb dit nog nooit meegemaakt zoiets, je moet maar es mijn topics lezen, als ze ze nog niet verwijdert hebben.
Word stilaan gestoord van u klantenservice of moet k zegge zoekhetmaaruitservice?! Schandalig lang aan het lijntje gehouden bij de chat,dan doorverbonden (of toch niet?) van 15.40. tot 18.30 om precies te zijn,en nog geen antwoord of duidelijkheid!Daarvoor al 2 keer na lang wachten chat plots beëindigd?!Er zijn leukere dingen op je vrije dag niet?En als het dan nog tot een oplossing had geleid,maar helaas? Veel info,veel menu’s ,veel van vanalles,behalve hulp en oplossing bij problemen,en blijkbaar geen goede communicatie tss de diensten die me beloftes doen,waar de volgende dan weer niks van weet?! Sorry,maar Proximus sucks!!
Reputatie 6
Badge +3
Beste SammyVW,

Kan je ons in een privé bericht je klantennummer even doorgeven aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg. Wilfried

Reageer