Beantwoord

Affinity programma FLEX


Bepaalde bedrijven geven hun personeel toegang tot het Affinity Program en zo tot de bijhorende korting op een pack. Zo ook de mijn werkgever.

Nu vind ik toevallig op onze interne communicatie volgende boodschap :

Wijziging Proximus Affinity Program

Helaas werd het Proximus Affinity Program op 1 juli 2020 door Proximus stopgezet. Deze stopzetting geldt voor alle andere werkgevers die in het programma waren opgenomen.

Het is niet duidelijk of deze boodschap enkel bedoeld is voor wie nog niet heeft ingeschreven op Affinity of voor iedereen.

De vraag is nu eigenlijk simpel. Wat met de bestaande Affinity kortingen? Blijven die doorlopen?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 July 2020, 12:55

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik kende geen code; eind juli belde ik naar Proximus om Tuttimus om te zetten naar een Flexpakket en de dame aan de telefoon zei: Omdat je een trouwe klant bent, zie ik dat ik je een korting kan geven en sindsdien heb ik die korting (10 %). Op de factuur staat die korting vermeld als: “Promo Proximus Affinity Progam”.

Er zijn er inderdaad nog die dit gekregen hebben al goede klant maar het valt minder en minder voor er worden wel nog kortingen gegeven aan trouwe klanten maar daarom niet altijd 10%, ik zou zeggen hoe hoger je factuur hoe meer ze ook wel willen geven waarschijnlijk :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +1

Op Familus pack wordt voor Cera vennoten korting toegepast.

wordt deze korting ook toegepast op Flex ( family essential ) ?

We overwegen de overstap, maar kijken alle details na ...’

ro

Reputatie 7
Badge +3

@Ro  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Het Affinity programma is helaas niet compatibel met Flex. Bij omschakeling naar Flex kan je wel in aanmerking komen voor een andere korting van €5/maand, deze is weliswaar tijdelijk en stopt na 12 maanden. Groetjes, Antonella

Reageer