Beantwoord

Affinity program

  • 20 September 2018
  • 4 reacties
  • 497 Bekeken

Vraag betreffende affinity program

reeds verschillende mailtjes gestuurd => geen antwoord verkregen
uiteindelijk gebeld naar het nummer 0800 22 800 ,niet echt geholpen geweest

Vraag is uiteindelijk simpel , als lid zijn van een bepaalde werkgever heeft men toegang tot de affinty website met de daar bijhorende code,daar kan men het abonnement kiezen die men wenst ,nu is het enkel dat ik een glasvezel aansluiting heb in mijn nieuwbouw en dus graag een familus fiber abonnement zou hebben in plaats van een gewone familus abonnement ,is dit mogelijk met dit affnity programma met de daarbij horende korting inbegrepen?
icon

Beste antwoord door KoenN 28 September 2018, 11:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Joeri, je dient je aanvraag gewoon te doen voor het pack familus. Je wordt dan gecontacteerd door onze dienst om de korting te activeren en dan dien je te vermelden dat je de fiber boost hierbij wenst en dan is alles in orde. Groetjes Freya
Beste ,alvast dank voor het antwoord ,maar lijkt me niet erg duidelijk als ik dit via de website bekijk.

je hebt namelijk het Familus fiber paket aan 67€ met daarin 220 down 25 up en daar kan je dan een fiber boost bij nemen aan 15€ om naar 400 down 50 up te gaan (dit op de website van proximus)


hoe moet ik die fiberboost bekijken bij de gewone Familus pack aan 67€ deze heeft maar 100 down en 10 up, zowel via de website van proximus als het affnity program? is dit dan de fiberboost 400/50 aan 15€ dat erbij komt? of gaat deze fiber boost dan naar de standaard van 220 down 25 up snelheid van het familus fiber pakket?

mvg
Beste ,alvast dank voor het antwoord ,maar lijkt me niet erg duidelijk als ik dit via de website bekijk.

je hebt namelijk het Familus fiber paket aan 67€ met daarin 220 down 25 up en daar kan je dan een fiber boost bij nemen aan 15€ om naar 400 down 50 up te gaan (dit op de website van proximus)


hoe moet ik die fiberboost bekijken bij de gewone Familus pack aan 67€ deze heeft maar 100 down en 10 up, zowel via de website van proximus als het affnity program? is dit dan de fiberboost 400/50 aan 15€ dat erbij komt? of gaat deze fiber boost dan naar de standaard van 220 down 25 up snelheid van het familus fiber pakket?

mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Joeri,

Als er fiber aanwezig is zal je de fiber aansluiting standaard krijgen.
De snelheid is afhankelijk welke techniek er geactiveerd wordt.
Wanneer dit fiber is krijg je 220 Mbps download en 25Mbps upload.
Mvg, Koen

Reageer