Beantwoord

Affinity korting epic combo

  • 3 October 2019
  • 15 reacties
  • 587 Bekeken

Reputatie 5
Is of komt er een affinity korting voor het nieuwe epic combo? Ook wil ik melden dat het onmogelijk is epic combo te bestellen . Loopt steeds vast met de melding dat je bestelling niet online kan verwerkt worden. Krijg dan een e-mail dat ik nog een winkelmandje heb. Ga ik naar dat winkelmandje dan krijg ik de melding dat het winkelmandje wordt leeggemaakt. Verschillende browsers gebruikt. Ik wil via het bestelproces te weten komen welke kosten er zijn om over te schakelen,misschien kan ik via deze weg te weten komen. Is er een activatie kost voor bestaande klanten? Klopt het dat de Nederlandse publieke omroepen niet te zien zijn via epic combo.
mvg
icon

Beste antwoord door tina.b 13 January 2020, 15:42

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5

Probleem opgelost. @ tina.b Bedankt voor de goede afhandeling.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo 

Ok, we kijken dit na 

Indien ingevoerd, krijg je bevestiging.

mvg,

Tina

Ter info: Op de Proximus site zie ik als zenders het volgende staan bij epic combo:
Beschikbare kanalen:

  • TV
  • Nederlandstalig: Eén, Canvas, VTM, VIER, VIJF, Q2, Vitaya, CAZ, ZES, Ketnet, VTM KIDS, VTM KIDS JR
  • Franstalig: La Une, La Deux, RTL-TVi, Club RTL, Plug RTL, TF1, La Trois, AB3, ABXplore, TV5 Monde
  • Duitstalig: BRF
  • + regionale zenders afhankelijk van de woonplaats van de gebruiker.
  • Radio
  • Nederlandstalig: Radio 1, Radio 2, Studio Brussel, MNM, MNM Hits, Klara, Klara continuo, VRT NWS, Sporza, Qmusic, Joe
  • Franstalig: La Prem1ère, VivaCité, Musiq’3, Classic 21, Pure, Bel RTL, Mint, Radio Contact, Nostalgie, DH Radio
  • Duitstalig: BRF1 Radio
Best ook de rubiek "voorwaarden" even doorlezen
> https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html
(onderaan de pagina op voorwaarden klikken + TAB algemene voorwaarden)
Reputatie 5
Badge +2
Hey Jamo,

Op heden is er nog geen informatie met betrekking tot de Affinity korting in combinatie met de Epic Combo. Wanneer je als bestaande klant dit pack zou wensen komen er geen activatiekosten aan te pas, daar het om een wijziging gaat. De inbegrepen zenders kan je terug vinden op de Epic website : https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html of in de post van Martin hierboven.

Groetjes IngeDc
Reputatie 5

@AntonellaD 

Bedankt onder voorbehoud dat er effectief een korting zal toegekend worden. Ik heb daar een mail van gekregen maar het vermelde telefoonnummer is al jaren niet meer in gebruik. Ik heb geen vaste lijn. Het nummer 052338312 is niet van mij.En wat het technisch gedeelte betreft dat sleept al lang genoeg aan dus laat maar weten wat jij gedaan hebt gekregen om dit opgelost te krijgen.

mvg

Reputatie 5
Bedankt voor het antwoord. Ik heb wel interesse in epic combo ,moest er later toch een korting komen kan ik die nog laten activeren. Echter online bestellen lukt nog altijd niet. Bellen doe ik liever niet wegens de slechte ervaringen in het verleden. Telkens ik iets liet veranderen is er iets mis gelopen met de nodige frustraties tot gevolg. Dus als jullie die site werkende krijgen doe ik nog een poging.
mvg
Reputatie 5

Enig idee wanneer het probleem met online bestellen herstelt wordt. Werkt in geen enkele browser.

mvg

Reputatie 5

Toch nog niet zonder problemen. Wanneer ik wil casten loopt het mis. Ik heb nog maar een paar keer beeld gekregen op mijn tv via casten. En de beeldkwaliteit was slecht. Maar nu lukt het niet meer om beeld te krijgen. Er komt op “klaar om te kijken “ en dan zwart beeld. Als ik dan op mijn tablet op het pijltje kilk dan krijg ik hierop de fout”oeps er ging iets verkeerd” en dan sluit app of loopt vast. Op mijn tv komt dan terug “klaar om te kijken en dan loopt het daar ook vast en moet ik de stekker uit trekken. Ik heb getest met 2 tablets en een smartphone. En op allen hetzelfde probleem. Ook sluit de app geregeld zichzelf na opstarten. Daar ik enkel via de app tv kan kijken en jullie reclame voor epic combo stelt dat je via chromecast kan kijken op een tv scherm , zou ik graag een oplossing hiervoor krijgen. Ander apps geven geen problemen. Vtm go,vrt nu,youtube geen problemen.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo Indien de bestelling online nog steeds niet lukt (ook niet met een andere browser of na het cleanen van de cookies), mag je gerust hetgeen je wenst te bestellen via deze weg doorgeven. We zullen dit dan voor jou in orde brengen. Groetjes, Antonella

Reputatie 5

@tina.b 

@AntonellaD 

Sinds deze overschakeling heb ik nog geen enkele keer kunnen kijken op mijn tv via casten. Ik betaal dus al 8 maand 10€ per maand meer dan voor deze werd omgezet naar epic combo. Ik vind dat ik verkeerde informatie heb gekregen , kijken op tv scherm via castfunctie, en zou graag een oplossing zien. Ik heb al genoeg gedaan en tijd verspeeld. Nu is het aan jullie om dit recht te zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo  Ik heb alvast een korting van €5/maand gedurende 12 maanden voor jou geactiveerd als tegemoetkoming. Het technisch gedeelte laat ik over aan mijn collega’s van de technische dienst. Groetjes, Antonella

Reputatie 5

Het lukt nog altijd niet om online te bestellen. Nu krijg ik een pagina waar ik mijn gegevens moet invullen. Maar als ik klik op ik ben al klant dan krijg ik een melding dat het alleen voor nieuwe klanten is. Dus Antonella kan jij dat in orde brengen dan. Dus mijn huidige smart 15 in een pack naar een combo light. Ik reken er op dat ik geen problemen ga krijgen door deze verandering en dat MyProximus blijft werken :relaxed:

mvg

Reputatie 5

@AntonellaD 

Ondertussen weer een maand verder. Even schetsen hoe er hier tv moet gekeken worden. Soms, als we geluk hebben kunnen we een zender bekijken via casten. Na een paar minuten verschijnt dan ook het cirkeltje maar da maakt het een doorstart en blijft het werken. Alee  toch zolang je naar geen andere zender wil kijken. Dan loopt het terug vast. Blijf je lange tijd kijken dan kan je de app niet meer sluiten. Dan is de tablet vast gelopen en dan kan je de app niet meer wegkrijgen en moet je de tablet herstarten.

Om na het werk toch nog op een min of meer normale manier naar de “de slimste mens” te kunnen kijken casten we via de laptop en dit werkt. Loopt niet vast en geen draaiende cirkeltjes. Is natuurlijk niet ideaal want laptop voor niets anders te gebruiken zolang we tv kijken. Het enige dat ik als reactie krijg is dat het telkens wordt doorgegeven aan het IT team en dat jullie wachten op enige feedback. Hoe kan het dat jullie geen oplossing hebben voor een probleem dat al 10 maanden aansleept en dat met geen enkele andere app problemen geeft. Triestig is dit.Nog eens vermelden dat ik elke keer via de app op het tandwieltje klik om een log door te sturen. Wat ik uiteindelijk ook opgeven heb want je krijgt daar toch geen reactie op. Ik heb nu wel een korting gekregen ,waarvoor dank aan Antonnella, maar zou toch liever een oplossing hebben. En als ik dan lees over de problemen met de nieuwe decoder die op Android  werkt ..tja

mvg

Reputatie 5

Dag,

Bedankt voor het overzetten naar epic combo. Ik ervaar echter een probleem. Ik kan geen tv kijken via de app en de website. Krijg melding dat mijn account niet gekoppeld is. Volgens de link via mail staat de bestelling als afgerond. Kan je dit eens nazien. Bedankt.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo 

bij ons is nog niet alles doorgestroomd… ik volg het verder op.

bedankt voor je begrip

gr,

Tina

Reageer