Beantwoord

Affinity korting

  • 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Ik heb op 12-12-2017 een tuttimuspack besteld met affinitykorting via de werkgever.
Sinds gisteren (26-01-2018) heb ik een afspraak om de volledige installatie te laten doorgaan op 14-12-2018.
Sinds 20-12-2017 hebben jullie mijn gsm-abonnementen al overgenomen.
Ondertussen heb ik hier een factuur van gekregen. Hier is echter geen korting te vinden.
Ik weet dat mijn korting op het tuttimuspack is.
Aangezien ik een volledig pack aangevraagd heb, ga ik er vanuit dat op alles die korting is. Ook als ik tijdelijke een apart gsm-abonnement krijg. (hier heb ik trouwens niet zelf om gevraagd)

Mijn installatie zal pas 2 maanden na de aanvraag gebeuren. Door omstandigheden zou dit zo lang geduurd hebben. (laswerken nodig dus langere duur, it-problemen doordat er een dossier niet afgesloten kon worden zodat de afspraak ingeboekt kon worden). Dat is natuurlijk ook iets waar ik niet zelf om gevraagd heb.

Aangezien ze me via de klantendienst niet verder konden helpen met de korting waar ik volgens mij recht op heb, vraag ik het via deze weg om hier een oplossing voor te zoeken.
icon

Beste antwoord door Michael jacobs 26 januari 2018, 18:21

Ondertussen is dit opgelost. Bedankt voor de snelle reactie Proximus.
Bekijk origineel

1 reactie

Ondertussen is dit opgelost. Bedankt voor de snelle reactie Proximus.

Reageer