Vraag

AFFINITY CODE

  • 11 August 2020
  • 11 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

enige dagen geleden heb ik trachten mijn affinity korting te verlengen, het was gelukt, er was zelfs drie maal teruggebeld

de eerste keer werd me gezegd dat het in orde was en dat ik een email zou krijgen als bevestiging

de tweede keer idem dat was allemaal gisteren

vandaag derde keer gebeld maar nu met de juiste info, mijn kortingscode is geldig tot en met 16 aug om mindernacht, en daarom kan je korting maar aanvragen de 17de 

het is alleen jammer dat je niet altijd de juiste informatie krijgt, 

ik had enige dagen geleden gereageerd op een forum over factuur, en die is nu afgesloten omdat alles blijkbaar in orde was, maar dit nu natuurlijk niet zo, hopelijk wordt maandag alles opgelost


11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Heidi of iemand van Px kan dat topic morgen misschien terug openen. Dus efkens geduld tot morgen.
Ofwel kort uitleggen waarover het gaat.

Ofwel een nieuw topic starten. 
Alles wordt ooit opgelost! 😀

Dat is wel al een nieuw topic :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +2

Oei!

Reputatie 5
Badge +2

mijn affinty loopt af op 16 augustus denk ik, maar ik zie op mijn huidige factuur:  staat korting van 1 tot 31 aug, dus als de korting gewoon doorloopt is het geen probleem en moet er verder niets gedaan worden, het is enkel omdat  vorig jaar mij was gemeld dat ik dit jaarlijks moest laten verlengen, 

ik heb nog niet gebeld, ik probeer dit via deze weg via het forum, hopelijk reageert er een medewerker van proximus op mijn bericht

groetjes en een goed weekend, 

Ter info voor andere lezers: affinity is niet compatible met flex pack

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

via welke werkgever werd dit Affinity pack geactiveerd ?

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +2

Bij bpost

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

ok ik laat navragen of het verlengd kan worden.

ter info: dit product gaat met de jaren afgebouwd worden.

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +2

jammer want dat zou een ferme prijsverhoging zijn voor mij, misschien dan toch eens uitkijken naar een goedkoper alternatief

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

via onze website kan je de nieuwe flex packs vergelijken ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/packs/cr-all-flex-packs.html

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

het nodige werd gedaan voor je affinity.

groetjes

Tina

Reageer