Afbetalingsplan VRAGEN

  • 27 July 2022
  • 7 reacties
  • 1637 Bekeken

Hoeveel dagen na laatste herinnering sluit proximus je diensten af?


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat weet ik eigenlijk niet. Ooit had ik eens vergeten te betalen en kreeg dan een rappel en ook 6 € boete. Het is beter niet tot deze situatie te komen, als ik bij de beenhouwer een kilo steack  koop moet ik ook betalen. Ik denk dat er toch wel mogelijkheden zijn  zoals 

  • een afbetalingsplan vragen
  • toch eens zien of minder consumptie niet kan: minder toestellen, minder gebruik, …
  • ik heb ooit mijn gsm abonnement veranderd in een pay & go, dat maakt voor mij per jaar zeker een verschil van 100 € per jaar. Maar ja, dat hangt van u zelf af hè 
  • Ik zeg nog zeker een paar keren per jaar tegen iemand die ik goed ken dat telefoneren na 17.00 uur gratis kan zijn, alsook tijdens het WE. Bvb een afspraak maken bij de coiffeur kan om kwart voor zes, de coiffeur werkt tot zes uur.
  • ik ken mensen die hun vaste telefoonlijn opzeggen, en alles met gsm doen, er bestaan zeker interessante formules
  • Proximus veranderen in Scarlet, oei straks ben ik weer mijn korting kwijt. Toch niet want Scarlet is toch familie van Proximus? 
  • kinderen een budget geven waarmee ze het moeten doen , en ze deden altijd vakantiewerk
  • enz

ter info zie → BETALING | Proximus Forum

  • een afbetalingsplan vragen
Reputatie 6
Badge +2

Dat is een goed begin. Ik denk dat het moeilijk is voor Proximus om zulke problemen op te lossen via een openbaar forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Joris2018 

er komt eerst een minimum dienst: internet werkt aan beperkt volume, vaste lijn enkel inkomende calls etc

dit is meestal een dikke week na verzending van de laatste herinnering ? 

Dan wordt er nog eens een herinnering gestuurd en na een 5-tal dagen wordt men inderdaad definitief afgesloten.

Bij problemen : graag zo snel mogelijk contact met klantendienst (of forum)

indien vervaldag nog niet voorbij is: uitstel betaling of afbetalingsplan?

na de vervaldag: indien mogelijk een betaalbelofte?

We doen ons best elke klant hierin zo goed mogelijk te helpen.

Wachten tot er een deurwaardersdossier is, is meestal niet de handigste oplossing ;-)

indien verdere hulp nodig is: graag je gegevens invullen in je forum profiel

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

groeten

Tina

 

Hoe afbetaling aanvragen mijn klantennummer is 61xxx2727

@Eveliengeuens1984 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Eveliengeuens1984 Zie info privébericht(andere ,dubbele topic).Groetjes,Joel

Reageer