Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


312 reacties

Heidi, 

Kan ik dit ook op email krijgen? 

Alsook is de softblock dan gedactiveerd? Want alles gaat behoorlijk traag. 

Bedankt voor je snelle reactie!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb je de info in een privébericht verzonden. Groetjes, Heidi 

Beste, 

Mijn afbetalingsplan spreekt op vandaag als deadline kan dit pas woensdag betalen daar ik pas mijn loon dan ontvang. Kan ik ergens een betalingsbelofte laten noteren? 

 

Mvg ,

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

sorry, maar een betaalbelofte op een afbetalingsplan is niet mogelijk.

het enige wat we kunnen is eventueel een nieuw laten opstellen want dit zal waarschijnlijk geannuleerd worden als de betaling niet tijdig op de rekening staat.

Is de vervaldatum dan geen goede datum ? moet het later op de maand ? of net in het begin van de maand ?

Stuur even een bericht als je zelf betaling hebt gedaan… dan kijken we hoe de situatie is.

groeten

tina

Wel, zou beter zijn voor mij rond de 5de van de maand. De eerste schijf betaal ik woensdag. Wil niet afgesloten worden daarmee dat ik jullie contacteer

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

ik ga het nu laten lopen zoals het is

contacteer ons even opnieuw als betaling gedaan is…. dan kunnen we zien hoe het plan verloopt en eventueel laten aanpassen naar andere vervaldatum. 

gr, 

Tina

Beste, 

zou ik een betaaluitstel of een afbetalingsplan kunnen krijgen op mijn factuur met nr 7042660***.

door het corona gedoe Ben ik tijdelijk werkloos geweest en heb recent pas een job terug dus moet even wachten op mijn loon.

had een sms gekregen ze mijn diensten gingen afsluiten maar ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.

alvast bedankt!

TUI: morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @maartenschoemans een afbetalinsplan werd opgesteld, meer info volgt per post. Groetjes, Heidi

Eerste schijf is gisteren overgeschreven. Kunnen we dat voor volgende maand naar 6 of 7 oktober opschuiven ipv 24 september? 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi we hebben dossier 46016692 opgemaakt voor onze financiële dienst , met de vraag om dit aan te passen. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

Beste, zou het mogelijk zijn voor een uitstel op de betaling van het factuur 

Ter uwe info: morgen komt iemand, die van proximus zelf is, terug langs op het forum om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

Beste, Joel ik kreeg net een mail met dit berichtje in, maar staat geen info in 

Sorry hoor de vele vragen maar ik krijg mijn loon pas de 6de word de lijn & de 4g weer toegelaten of pas als het bedrag betaald is?

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens Als u de overschrijvingen de 7de telkens doet, komt dit wel op tijd toe.De producten en diensten gaan pas terug volledig werken als alle betalingen binnen zijn.Groetjes,Joel

Dus tot dan kan ik geen gebruik maken van berichten of 4g of niemand kunnen contacteren?? Dan zit ik nog redelijk wat dagen zonder gsm?

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens U gaat enkel de noodnummers kunnen contacteren. U blijft wel bereikbaar op de gsm. De rest gaat pas terug kunnen gebruikt worden van zodra alle facturen in orde zijn.Groetjes,Joel

Beste,
Wij hebben al meermaals een afbetalingsplan gekregen bij jullie, nu bel ik om nogmaals een afbetalingsplan aan te vragen, en de heer aan telefoon zei me dat ik er geen meer kan aanvragen en alles geblokkeerd staat??? Hoe kan dit? Hebben daarvoor steeds het afbetalingsplan correct opgevolgd 🤔
 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Snoopsiejj Sorry voor de late reactie maar ik zie dat ondertussen het afbetalingsplan in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Beste,

 

een tijdje geleden heb ik bij jullie een afbetalingsplan aangevraagd voor mijn achterstallige betaling. Deze werd goedgekeurd. Nu heb ik begin sept. €300 gestort naar proximus. Toch krijg ik weer een bericht dat mijn diensten worden afgesloten.  Wat moet ik hiermee doen?Ook zou ik voortaan graag terug een domiciliëring willen aanvragen. Hoe kan ik Dit regelen? Mvg Yenthe Vermeulen

Reputatie 6
Badge +2

Voor de domiciliering :
 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@yenthe97 Een afbetalinhgsplan dienst strict opgevolgd te worden om afsluiting van de diensten te voorkomen. Helaas is dat hier niet gebeurd. Ik stuur je meer info via een privébericht om jouw privacy te respecteren. Groetjes, Antonella

Beste , 

 

Vorige maand gingen jullie mij contacteren om mijn betalingsdatum naar begin van de maand te verschuiven.

Bij deze nog niet plaats gevonden, waardoor ik opnieuw in de problemen zit. 

Graag zou ik deze opschuiven naar de 6de van de maand. 

Ook zou ik graag deze maand toevoegen aan mijn betalingsplan. 

Volgende maand (november) kan ik afbetalingsplan en normale factuur betalen en wss een groot deel van de openstaande schuld.

 

Laat jullie mij iets weten aub? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg, 

 

Reageer