Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @yenthe97 een afbetalingsplan werd opgemaakt, je ontvangt alle info per post. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

zie vorige post, deze wordt gesloten

beste,

 

Ik heb door omstandigheden mijn factuur niet op tijd kunnen betalen. zou het mogelijk zijn om deze in 4 keer te betalen. het gaat over een bedrag van 250,44€.

  • Klantnummer: 612******
Reputatie 7
Badge +3
Dag vincent.vo,
Een afbetalingsplan krijgen is wel mogelijk, maar dat zal er helaas niet voor zorgen dat je producten terug in dienst komen. Het volledig achterstallig bedrag moet bij ons binnen zijn om alles terug in dienst te stellen.
Groetjes,
Antonella
PS: ik heb je bericht aangepast zodat je klantennummer niet meer openbaar zichtbaar is.
Reputatie 7
Badge +3

@Shani 

je bericht werd ondertussen reeds beantwoord via privéberichten

Groeten

Tina

beste zou het mogelijk zijn om een afbetalingsplan ten uitstel te krijgen op men proximus factuur en zoude mijn diensten terug geactiveerd kunne worden tot 20 september mvg vincent van opstal klanten nmr 620******

Beste.

 

Ik wou een afbetalingsplan aanvragen voor nog een bedrag van 567 euro denk ik van een ïphone 11. Deze zou ik graag in 4 x willen afbetalen. Kan dit ? 

 

Mvg talissa

Reputatie 6
Badge +2

Als je ingelogd bent op het forum kun je rechtsboven op uw scherm uw profiel openen en zien of er voldoende gegevens in staan die de proximus medewerkers toelaten om u gemakkelijk te vinden of te contacteren (gsm, email, tel nr, klantnummer ….). Deze gegevens zijn wel onzichtbaar op het forum.

Kzou graag afbetalingsplan hebben voor factuur juni.
Kzou dit in 4x betalen
6170*****
Alvast bedankt.
Mvg

Beste, 

Had begin deze maand een akkoord om de betaling naar begin van de maand te verschuiven. Ging dit plan in de brievenbus krijgen. Nog niks ontvangen. Alsook kreeg ik een bericht met te betalen binnen de 3 dagen, de datum lijkt me dus nog niet opgeschoven.

 

Kan iemand mij dat nieuwe plan doormailen en die datum bekijken aub?

Alvast bedankt

Bedankt, Ik heb het al veranderd. Iets anders dat ik moet toevoegen?

Ter info: gewoon wachten tot iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en als er bijkomende gegevens vandoen zijn zullen ze u dit wel melden.

Hopelijk krijg ik antwoord.
Geen brief van men afbetalingsplan ontvangen. Weet het juiste bedrag en mededeling niet zo alsook de datum! Gaat dit via domiciliering van men rekening? Moet ik dit eigenhandig invoeren?
Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Ik heb de financiële dienst een nota gestuurd onder dossier 46374475 om er rekening mee te houden.Groetjes,Joel.

Zie conversatie. Graag antwoord.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Thomas,

Uit nazicht is gebleken dat je diensten wel actief staan sinds 07/6/2019. Kan je ons bevestigen dat je deze op heden kan gebruiken?

Groetjes IngeDc
Enige tijd geleden afbetalingsplan verkregen....Tenminste, denk ik toch, want tot op heden geen brief ontvangen met de details. Alsook heb ik nog geen antwoord op men mail ontvangen met de vraag of dit bedrag automatisch van de rekening gaat of ik dit eigenhandig moet invoeren.
TIJD DRINGT, wil niet AFGESLOTEN worden doordat ik niet. Weet wat of hoe.

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur M20060122395 aub?

Dus enkel voor deze factuur M20060122395, indien mogelijk aub.

De nieuwe, juist ontvangen factuur (vandaag ontvangen) is natuurlijk nog niet vervallen en dat zal gebeuren wanneer nodig.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Ik merk ook dat mijn nummer momenteel afgesloten is? Kan deze terug geactiveerd worden aub? Dit is een GSM waarmee ik dien te bellen voor professionele doeleinden.

Bedankt!

Mvg

Ik heb opeens een factuur van bijna 500€.
Is het mogelijk deze in stukken af te betalen? Bijvoorbeeld 100€ per maand+ mijn gewone maandelijkse factuur ?
Beste,

zou graag uitstel van betaling willen voor factuur nummer 180900147643

Mvg
Klantnummer 612008292.
Is het mogelijk om de openstaande factuur van 309,53 in 3 of 4 keer te betalen?
Kunnen jullie me spoedig iets laten weten. Reeds mail verstuurd hiervoor, maar telkens telefoon gekregen tijdens onbereikbaar moment.

Mvg

Joel, 

Bedankt hoor

Beste,

ik waardeer het online gebeuren wat betreft facturatie en dergelijke. Wel erger ik mij eraan dat de optie 'aanvragen betalingsplan' helemaal niet werkt. Ik krijg altijd een melding dat ik een telefoonnummer moet bellen, dat bereikbaar is tijdens de kantooruren. Ik kan helemaal niet bellen tijdens de kantooruren, aangezien ik moet werken tijdens de kantooruren. Ik zou dus graag horen of ik op een andere manier een afbetalingsplan kan vragen.

Mvg,

Lynne
Beste chantal 15544,

Aangezien het hier over een overlijden gaat en er ook geen verbruik meer is geweest op deze lijn, heb ik de nodige rechtzettingen gedaan ivm de facturatie. De opzeg wegens overlijden werd reeds uitgevoerd.

Er gaat niets meer betaald moeten worden.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer