Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SandoYom 

we hebben geen invloed/inzage in het verzenden van de brieven van plannen.

De laatste aanrekening is opgemaakt op 1 mei en zal wellicht nog onderweg zijn.

groeten,

Tina

Hallo, ik kreeg geen brief nog een bevestiging. Enkel, oude factuur. Is het de fout van het systeem en heb ik de nieuwe factuur niet ontvangen? Gr, bedankt

Dank u wel!

Reputatie 7
Badge +3

@SandoYom  Er werd een afbetalingsplan in 3 schijven opgesteld voor de laatste 2 facturen. De eerste schijf van 84,79 euro dient voor 17/05/2020 te worden betaald. Je krijgt hier ook per brief nog een bevestiging van opgestuurd. Groetjes, Antonella

Ter info: gewoon wachten tot iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en als er bijkomende gegevens vandoen zijn zullen ze u dit wel melden.

Bedankt, Ik heb het al veranderd. Iets anders dat ik moet toevoegen?

Reputatie 6
Badge +2

Als je ingelogd bent op het forum kun je rechtsboven op uw scherm uw profiel openen en zien of er voldoende gegevens in staan die de proximus medewerkers toelaten om u gemakkelijk te vinden of te contacteren (gsm, email, tel nr, klantnummer ….). Deze gegevens zijn wel onzichtbaar op het forum.

Hallo, Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn 2 laatste facturen? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Bedankt voor Uw begrip

Reputatie 7
Badge +3

@An2202 

Ik zie inmiddels een actief afbetalingsplan ?

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

Dag An2202,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? 
En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Natuurlijk als dit nu aan de achterliggende dienst voor verder onderzoek doorgegeven werd moet eerst het antwoord afgewacht worden, maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze u meer details geven.

Beste,

 

Heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn chat bericht in mijn app van proximus 

Mvg

Beste,

 

Met dank voor Uw antwoord. Maar heb zonet gezien dat ik de vraag ook kon stellen via de chat op mijn proximus app en heb dit dan intussen ook gedaan. Zal verder wachten op mijn antwoord langs deze weg. 

 

Mvg

Reputatie 6
Badge +2

Vul zo veel mogelijk gegevens in kn uw profiel, zo kunnen proximus medewerkers u sneller vinden en helpen. Zie scherm rechts boven naast start een topic.

Beste,

Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn laatste factuur? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Met dank voor Uw begrip

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica88 onze excuses voor de late reactie, in de gegeven omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Ik denk dat er reeds een afbetalingsplan werd opgesteld, is dit in orde zo? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Reputatie 1

Ok bedankt dit geeft mij al wat marge .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PhilippeVdH ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @eduard.de.lange ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Ter info: Het zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden .

ter info: dit zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden.

Is het mogelijk om voor factuur 7031095208 uitstel van betaling te krijgen?

 

Mvg Philippe  

Reputatie 1

Zou mijn faktuur kunnen uitgesteld worden van de betaling voor Maart dank u

Reageer