Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Beste, zou het mogelijk zijn voor een uitstel op de betaling van het factuur 

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi we hebben dossier 46016692 opgemaakt voor onze financiële dienst , met de vraag om dit aan te passen. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

Eerste schijf is gisteren overgeschreven. Kunnen we dat voor volgende maand naar 6 of 7 oktober opschuiven ipv 24 september? 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @maartenschoemans een afbetalinsplan werd opgesteld, meer info volgt per post. Groetjes, Heidi

TUI: morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen

Beste, 

zou ik een betaaluitstel of een afbetalingsplan kunnen krijgen op mijn factuur met nr 7042660***.

door het corona gedoe Ben ik tijdelijk werkloos geweest en heb recent pas een job terug dus moet even wachten op mijn loon.

had een sms gekregen ze mijn diensten gingen afsluiten maar ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

ik ga het nu laten lopen zoals het is

contacteer ons even opnieuw als betaling gedaan is…. dan kunnen we zien hoe het plan verloopt en eventueel laten aanpassen naar andere vervaldatum. 

gr, 

Tina

Wel, zou beter zijn voor mij rond de 5de van de maand. De eerste schijf betaal ik woensdag. Wil niet afgesloten worden daarmee dat ik jullie contacteer

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

sorry, maar een betaalbelofte op een afbetalingsplan is niet mogelijk.

het enige wat we kunnen is eventueel een nieuw laten opstellen want dit zal waarschijnlijk geannuleerd worden als de betaling niet tijdig op de rekening staat.

Is de vervaldatum dan geen goede datum ? moet het later op de maand ? of net in het begin van de maand ?

Stuur even een bericht als je zelf betaling hebt gedaan… dan kijken we hoe de situatie is.

groeten

tina

Beste, 

Mijn afbetalingsplan spreekt op vandaag als deadline kan dit pas woensdag betalen daar ik pas mijn loon dan ontvang. Kan ik ergens een betalingsbelofte laten noteren? 

 

Mvg ,

Tom

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb je de info in een privébericht verzonden. Groetjes, Heidi 

Heidi, 

Kan ik dit ook op email krijgen? 

Alsook is de softblock dan gedactiveerd? Want alles gaat behoorlijk traag. 

Bedankt voor je snelle reactie!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi een afbetalingsplan werd opgemaakt en per post verzonden. Groetjes, Heidi

Goeiemiddag ,

Heb meerdere keren geprobeerd om met de live chat een afbegalingsplan te bespreken maar helaas. 

 

Nu is mijn vraag om alsnog een plan te kunnen afspreken. Ben momenteel werkzoekend en kan echt niet zonder internet. Interimkantoren communiceren bijna alles online. 

 

Mvg, 

 

Tom

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @yenthe97 een afbetalingsplan werd opgemaakt, je ontvangt alle info per post. Groetjes, Heidi

Ter info: Als er nog iemand van Proximus zelf hier langs komt (en de achterliggende diensten nog kunnen geraadpleegd worden) kunnen zij dit regelen voor u,  anders zal het voor morgen zijn.

Beste, graag had ik een afbetalingsplan aangevraagd voor het achterstallig bedrag dat nog open staat. (444,94€). Ik heb geprobeerd de klantendienst te bellen, en heb gechat op messenger. Reeds geen antwoord van een ‘persoon’. Hoe kan ik dit correct aanvragen? 
 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nancy1979 ik heb onze financiële dienst gevraagd om je het opgestelde afbetalingsplan door te mailen. Groetjes, Heidi

maandag komen de proximus medewerkers hier terug op het forum langs en kunnen dit verder natrekken of dit verstuurd werd en eventueel opnieuw versturen.

Beste

 

Ik heb nog altijd geen brief ontvangen van proximus met het afbetalingsplan. Is dit wel naar het correcte adres verstuurd?

Reputatie 7
Badge +3

@Nancy1979 

ja, er is een afbetalingsplan opgesteld op 13-7-2020

Normaal moet je daar schriftelijk bevestiging van ontvangen : ik vermoed dat de brief onderweg is.

groeten

Tina

Beste

 

Ik heb de dienst nog altijd niet gehoord. 

Word dit schriftelijk bevestigd?

Normaal worden morgen of donderdag de diensten geblokkeerd en dat willen wij graag voorkomen

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nancy1979 dat kan.  Je vraag is doorgegeven aan onze financiële dienst, die je verder zal informeren.  Groetjes, Heidi

612750***

 

Zouden wij een afbetalingsplan kunnen verkrijgen aub?

 

Mvg

Reageer