Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

  • 18 januari 2020
  • 278 reacties
  • 1318 Bekeken


Toon eerste bericht

278 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

Dag An2202,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? 
En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Natuurlijk als dit nu aan de achterliggende dienst voor verder onderzoek doorgegeven werd moet eerst het antwoord afgewacht worden, maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze u meer details geven.

Beste,

 

Heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn chat bericht in mijn app van proximus 

Mvg

Beste,

 

Met dank voor Uw antwoord. Maar heb zonet gezien dat ik de vraag ook kon stellen via de chat op mijn proximus app en heb dit dan intussen ook gedaan. Zal verder wachten op mijn antwoord langs deze weg. 

 

Mvg

Reputatie 5
Badge +2

Vul zo veel mogelijk gegevens in kn uw profiel, zo kunnen proximus medewerkers u sneller vinden en helpen. Zie scherm rechts boven naast start een topic.

Beste,

Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn laatste factuur? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Met dank voor Uw begrip

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica88 onze excuses voor de late reactie, in de gegeven omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Ik denk dat er reeds een afbetalingsplan werd opgesteld, is dit in orde zo? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Reputatie 1

Ok bedankt dit geeft mij al wat marge .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PhilippeVdH ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @eduard.de.lange ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Ter info: Het zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden .

ter info: dit zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden.

Is het mogelijk om voor factuur 7031095208 uitstel van betaling te krijgen?

 

Mvg Philippe  

Reputatie 1

Zou mijn faktuur kunnen uitgesteld worden van de betaling voor Maart dank u

Ok dank u Martin

TUI: morgen komt iemand van Proximus zelf, hier terug langs die je kan verder helpen.

Beste

ik heb mijn diensten bij jullie stopgezet totaal bedrag is 355,94 euro. Kan ik een afbetalingsplan krijgen aub

mvg 

Reputatie 7
Badge +2

@Jonckheere Peter Uitstel is ingegeven voor factuur 7032600785. Het bedrag moet uiterlijk op 22/4/20 op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@tamaraweeda Als er een mogelijkheid of een oplossing was dan had ik die al veel eerder zelf voorgesteld.Maar die er spijtig genoeg niet.Groetjes,Joel

En als ik nu 25€ stort ik heb echt nodig mvg 

Reputatie 7
Badge +2

@tamaraweeda Er is spijtig genoeg geen mogelijkheid meer om uw diensten terug volledigactief te zetten zolang alle betalingen niet binnen zijn.Groetjes,Joel

Ik heb mijn diensten echt nodig voor mijn werk ik betaal met domiciliëring dus gaat zo wie zo door ander ga ik naar andere provider mvg

Reputatie 7
Badge +2

@tamaraweeda Ik heb navraag gedaan bij de financiële dienst maar het is pas mogelijk vanaf het ogenblik dat al uw betalingen op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Reageer