Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Geoffke  In principe is hiervoor geen communicatie naar de werkgever toe vereist. Ik noteer het voor de zekerheid mee in het dossier. Groetjes, Antonella

@AntonellaD OK, bedankt hiervoor! Kan dit ook de eventuele communicatie naar mijn werkgever tegenhouden aub? Ik zou natuurlijk niet wensen dat dit intern wordt doorgegeven, met alle problemen die hiervan zouden kunnen resulteren. Bedankt voor de hulp! Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Geoffke  Dit betreft een gsm-abonnement via je werkgever. Daarom heb ik dit moeten doorgeven aan de financiële dienst via dossier 47315740. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur M20060122395 aub?

Dus enkel voor deze factuur M20060122395, indien mogelijk aub.

De nieuwe, juist ontvangen factuur (vandaag ontvangen) is natuurlijk nog niet vervallen en dat zal gebeuren wanneer nodig.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Ik merk ook dat mijn nummer momenteel afgesloten is? Kan deze terug geactiveerd worden aub? Dit is een GSM waarmee ik dien te bellen voor professionele doeleinden.

Bedankt!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Shani 

je bericht werd ondertussen reeds beantwoord via privéberichten

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Shani 

Ondertussen staan er 2 rekeningen open : en de vervaldag van de jongste aanrekening is morgen al.

Ik kan nu geen uitstel geven: kunnen we je helpen met een afbetalingsplan ? kan je via privébericht eventueel iets laten weten ?

Groeten

Tina

 

 

Beste ik moet mijn factuur betalen anders word mijn gsm afgesloten. Zou ik 1 week uitstel kunnen krijgen dan kan ik wel betalen.

 

mvg shani van doorne 

FYI: pas maandag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs,  die dit verder kan in orde brengen voor u

Beste zou ik voor 1 maal een uitstel van betaling kunnen krijgen ?

 

mvg

shani van doorne 

Reputatie 1

Ok bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Het afbetalingsplan is gemaakt. Deze wordt ook per brief bevestigd. Een afsluiting van de diensten hebben we op deze manier kunnen voorkomen. Groetjes, Antonella

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dat zou heel vriendelijk zijn van u. Normaal zouden onze diensten deze week gedeactiveerd worden, word dat nu geanuleerd aub?

 

Vriendelijke groetjes Vanessa

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Is het mogelijk om factuur te splitsen in 3delen aub

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

FYI: Als er vandaag geen reactie meer komt van de proximus forummedewerkers dan zal dit pas maandag zijn want in het weekend komen ze hier niet langs.

Hallo, mag ik aub mijn laatste twee facturen in 5 x betalen? Bedrag is 277 euro.

Vriendelijke groetjes Vanessa

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Dag, dit is u per post toegezonden geweest op 8/10/2020. Ik laat u deze per mail geworden. Groetjes Luc

Beste, 

Had begin deze maand een akkoord om de betaling naar begin van de maand te verschuiven. Ging dit plan in de brievenbus krijgen. Nog niks ontvangen. Alsook kreeg ik een bericht met te betalen binnen de 3 dagen, de datum lijkt me dus nog niet opgeschoven.

 

Kan iemand mij dat nieuwe plan doormailen en die datum bekijken aub?

Alvast bedankt

Reputatie 2

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Beste @Joel M, Graag zou ik vrijdag de betaling doen van de eerste schijf, maar ik heb nog geen overschrijvingen mogen ontvangen per post? Met welke communicatie kan ik dit betalen aub? Dan heb ik deze informatie reeds. Bedankt!

Reputatie 2

@Joel M Perfect! Doe ik zeker!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg

Reageer