Vraag

afbetalingsplan extra factuur bijvoegen?


Reputatie 1

Hallo,

 

enkele weken geleden heb ik een afbetalingsplan aangevraagd voor een hoog  opgelopen factuur. Dit werd geaccepteerd voor een eerste betaling tegen binnen enkele dagen 28/06. 
 

Ik ben van plan deze betaling morgen uit te voeren. Echter heb ik pas recent de brief mogen ontvangen waar de details van het afbetalingsplan in staan en nu is het tot mijn aandacht gekomen dat het dus ook essentieel is dat ik de maandelijkse factuur vóór de vervaldag betaal. 
 

Ik ben helaas niet in staat dit te doen sinds mijn loon pas een volledige week later wordt gestort. Ik had dus enkel gerekend op de maandelijkse schijf af te betalen en de nieuwe factuur pas enkele dagen later. 

Gezien ik uiteraard graag het afbetalingsplan zie doorgaan en mijn diensten niet afgesloten vraag ik me af wat de mogelijkheden dan nog zijn?

Kan er een uitstel op deze factuur komen of kan deze nog worden bijgevoegd aan het afbetalingsplan? (Dmv grotere schijven of meer schijven?) 

Ik weet dat dit veel gevraagd is maar het is helaas de enige mogelijkheid dat ik in staat ga zijn dit te betalen. 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@cba 

excuses, ik zie inderdaad dat de financ dienst nog geen nieuw plan heeft opgemaakt

k heb een nieuwe vraag gelanceerd.

groeten

Tina

Dag @cba ik heb geen zicht op de drukte bij deze dienst, in principe binnen 48u.

Dag @cba ik heb geen zicht op de drukte bij deze dienst, in principe binnen 48u.

goede dag, ik heb hier nog niets over gehoord..

@HeidiE nog niets gehoord..

Dag @cba ik heb geen zicht op de drukte bij deze dienst, in principe binnen 48u.

goede dag, ik heb hier nog niets over gehoord..

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cba ik heb geen zicht op de drukte bij deze dienst, in principe binnen 48u.

Dag @cba gevonden! Je vraag is doorgegeven aan de financiële dienst, die jou verder zal informeren.

Dag Heidi,

 

binnen de hoeveel tijd kan ik hier antwoord op verwachten?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cba gevonden! Je vraag is doorgegeven aan de financiële dienst, die jou verder zal informeren.

Dag @cba vul je in het klantprofiel de gegevens aan zodat we je vraag kunnen doorgeven aan onze financiële dienst? Groetjes, Heidi

hallo, heb ik gedaan, kan u het zien?

heb ik gedaan, kan u het zien?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cba vul je in het klantprofiel de gegevens aan zodat we je vraag kunnen doorgeven aan onze financiële dienst? Groetjes, Heidi

Hallo, 

 

ik heb enkele maanden geleden van jullie een afbetalingsplan toegekend gekregen omwille van een aantal openstaande facturen, waarvoor dank. Ik heb dit afbetalingsplan en tussentijdse facturen altijd dit correct betaald en gevolgd, dit afbetalingsplan is inmiddels ook bijna voldaan. 

Ik ben echt deze maand niet instaat mijn nieuwe factuur tijdig te voldoen en vroeg me af of het mogelijk was deze ook toe te voegen aan het huidige afbetalingsplan of het huidige afbetalingsplan te vervangen met deze nieuwe factuur erin? 

Uiteraard zal ik nadien alles in het mogelijke doen de facturen weer correct te betalen 

 

Dankuwel

Reputatie 7
Badge +3

@CLA-CA  Bedankt voor de info. Het betaald bedrag zal gewoon worden ingeboekt op de factuur. Het nieuwe plan dat vandaag werd opgemaakt blijft van toepassing. Je ontvangt de briefwisseling hierover in de loop van volgende week. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@CLA-CA Ik heb het afbetalingsplan geannuleerd en een nieuwe opgesteld over de 2 facturen van mei en juni. De details heb ik je gestuurd via een privébericht. Je gaat hierover nieuwe briefwisseling ontvangen ter bevestiging. Het is inderdaad essentieel om de maandelijkse factuur ook op tijd te blijven betalen. Groetjes, Antonella

Hallo Antonella,

 

ik heb u zonet via privé geantwoord. Erg bedankt voor alsnog een alternatief afbetalingsplan te kunnen opstellen. Ik heb echter vanochtend toch de factuur van juni betaald (216€) die niet deel uitmaakte van het oorspronkelijk afbetalingsplan. 

ik heb dit via een instantoverschrijving gedaan dus zal spoedig bij jullie binnenkomen. 
 

wordt dit afgetrokken en aan welk plan dien ik mij nu precies te houden? Sorry voor de verwarring. 
 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@CLA-CA Ik heb het afbetalingsplan geannuleerd en een nieuwe opgesteld over de 2 facturen van mei en juni. De details heb ik je gestuurd via een privébericht. Je gaat hierover nieuwe briefwisseling ontvangen ter bevestiging. Het is inderdaad essentieel om de maandelijkse factuur ook op tijd te blijven betalen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@CLA-CA Zelf kon ik geen extra afbetalingsplan meer inleiden.Ik heb de vraag doorgestuurd naar de financiële dienst onder dossier 50882780.Zij kunnen nakijken als er nog een mogelijkheid is.Groetjes,Joel

Reageer