Vraag

afbetalingsplan aanvragen

  • 27 November 2022
  • 49 reacties
  • 708 Bekeken

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te krijgen via brief kan vanaf eind volgend maand 100€ storten en zo maandelijks. Wegens verhuis had ik even geen overzicht meer. 
 

mvg 

mouichnate mimouna


49 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Ik heb ze in dit geval dan maar via de post laten versturen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Mouna  Er is een afbetalingsplan aangemaakt. De bijzonderheden zullen je verzonden worden. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel

@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel

Beste dat gaat niet 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel

@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel.  Kan gij dat nu nog is door sturen naar mijn email aub 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel

@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel

Niks gekregen

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Spam? Groetjes,Joel

Oke niks 

Ik zou graag een afbetalingplan willen aanvragen hoe doe ik dit vriendelijke groeten 

 @Eveliengeuens1984  
-@PROXIMUS_Medewerkers , dubbel post hier → Afbetalingsplan VRAGEN | Proximus Forum

  • Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
    Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +3

@Eveliengeuens1984 Zie info privébericht.Groetjes Joel

@Selena Dat zijn procedures die moeten gevolgd worden.U krijgt op voorhand een bericht  waarin staat om op een bepaalde datum uiterlijk te betalen daar het anders naar de deurwaarder gaat.Zolang u deze niet krijgt is er nog niets aan de hand.Daarom altijd best zo spoedig mogelijk betalen.Groetjes.Joel

Ik wil 3 rekening betalen maar ik kan het niet apart kan mijn even een email gestuurd word van al de rekening apart ??? 

@Tedi Wat bedoel je juist.Groetjes,Joel

Оp maandag 5.12. Ik heb een factuur ontvangen, ik heb contact opgenomen met Proximus voor afbetaling plan en ze vertelden me dat mijn dossier bij de deurwaarder is ..Waarom en hoe verder dezelfde dag gaat de factuur naar de deurwaarder????

Beste,

Ik kan geen contact met je opnemen op telefone.

Mijn ex-partner moest de rekeningen betalen.Nu kan ik zo'n bedrag niet betalen.Ik ben al bijna een jaar met ziekteverlof, ik werk niet ,mijn twee kine is kapout,en OCMW zij helpen mij.

Als ik moet betalen, graag in kleine stukjes.

A.u.b met afbetaling plan

Bedankt voor het begrip

@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel

De deurwaarder moeten ze mij een brief sturen?

Groetjes Tedi

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi 

om je verder te kunnen helpen, hebben we je klantgegevens nodig

vul je je forumprofiel verder aan aub? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

vriendelijke groeten

Tina

tina.b

nu denk ik dat ik mijn profiel heb aangepast

Ter inlichting: 
Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.  
 

Beste,

 

Ik heb vandaag mijn rekening betaalt en kreeg daarnet te hoor al mijn factuur bij de deurwaarder ling te wel ik heb pas gisteren in mijn bus kreeg 

Reputatie 7
Badge +3

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

160€ 

Groetjes

Celina 

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

156,86

Groetjes

Celina 

 

Reageer