Beste
Is het mogelijk een afbetalingsplan te krijgen via brief kan vanaf eind volgend maand 100€ storten en zo maandelijks. Wegens verhuis had ik even geen overzicht meer.
mvg
mouichnate mimouna
Beste
Is het mogelijk een afbetalingsplan te krijgen via brief kan vanaf eind volgend maand 100€ storten en zo maandelijks. Wegens verhuis had ik even geen overzicht meer.
mvg
mouichnate mimouna
Beste dat gaat niet
Niks gekregen
Oke niks
Ik zou graag een afbetalingplan willen aanvragen hoe doe ik dit vriendelijke groeten
-@PROXIMUS_Medewerkers , dubbel post hier → Afbetalingsplan VRAGEN | Proximus Forum
Ik wil 3 rekening betalen maar ik kan het niet apart kan mijn even een email gestuurd word van al de rekening apart ???
Оp maandag 5.12. Ik heb een factuur ontvangen, ik heb contact opgenomen met Proximus voor afbetaling plan en ze vertelden me dat mijn dossier bij de deurwaarder is ..Waarom en hoe verder dezelfde dag gaat de factuur naar de deurwaarder????
Beste,
Ik kan geen contact met je opnemen op telefone.
Mijn ex-partner moest de rekeningen betalen.Nu kan ik zo'n bedrag niet betalen.Ik ben al bijna een jaar met ziekteverlof, ik werk niet ,mijn twee kine is kapout,en OCMW zij helpen mij.
Als ik moet betalen, graag in kleine stukjes.
A.u.b met afbetaling plan
Bedankt voor het begrip
De deurwaarder moeten ze mij een brief sturen?
Groetjes Tedi
om je verder te kunnen helpen, hebben we je klantgegevens nodig
vul je je forumprofiel verder aan aub?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
vriendelijke groeten
Tina
tina.b
nu denk ik dat ik mijn profiel heb aangepast
Ter inlichting:
Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.
Beste,
Ik heb vandaag mijn rekening betaalt en kreeg daarnet te hoor al mijn factuur bij de deurwaarder ling te wel ik heb pas gisteren in mijn bus kreeg
@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel
160€
Groetjes
Celina
@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel
156,86
Groetjes
Celina
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.