Vraag

afbetalingsplan aanvragen

  • 27 November 2022
  • 49 reacties
  • 679 Bekeken

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te krijgen via brief kan vanaf eind volgend maand 100€ storten en zo maandelijks. Wegens verhuis had ik even geen overzicht meer. 
 

mvg 

mouichnate mimouna


49 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Eveliengeuens1984 Zie info privébericht.Groetjes Joel

 @Eveliengeuens1984  
-@PROXIMUS_Medewerkers , dubbel post hier → Afbetalingsplan VRAGEN | Proximus Forum

  • Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
    Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik zou graag een afbetalingplan willen aanvragen hoe doe ik dit vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Dan zullen ze wel reageren of contact met u opnemen.Groetjes,Joel

@Selena Naar de deurwaarder bellen.Die gaat met u een regeling treffen voor de verdere betalingen.Groetjes,Joel

Ik heb al een email gestuurd 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Naar de deurwaarder bellen.Die gaat met u een regeling treffen voor de verdere betalingen.Groetjes,Joel

@Selena Het bedrag van 156,86EUR is toegekomen.Nog te betalen 380,47EUR.Groetjes,Joel.

Ja maar die is bij de deurwaarder blijkbaar wat moet ik daar mee doen 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Het bedrag van 156,86EUR is toegekomen.Nog te betalen 380,47EUR.Groetjes,Joel.

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

156,86

Groetjes

Celina 

 

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

160€ 

Groetjes

Celina 

Reputatie 7
Badge +3

@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel

Beste,

 

Ik heb vandaag mijn rekening betaalt en kreeg daarnet te hoor al mijn factuur bij de deurwaarder ling te wel ik heb pas gisteren in mijn bus kreeg 

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi Best contact opnemen met Omerus Gerechtsdeurwaarders op 011 24 44 12.Daar kan u al het nodige regelen.Groetjes,Joel

@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel

De deurwaarder moeten ze mij een brief sturen?

Groetjes Tedi

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Ik heb ze in dit geval dan maar via de post laten versturen.Groetjes,Joel

Oke niks 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Spam? Groetjes,Joel

@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel

Niks gekregen

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel

@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel.  Kan gij dat nu nog is door sturen naar mijn email aub 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel

@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel

Beste dat gaat niet 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel

@Tedi Wat bedoel je juist.Groetjes,Joel

Оp maandag 5.12. Ik heb een factuur ontvangen, ik heb contact opgenomen met Proximus voor afbetaling plan en ze vertelden me dat mijn dossier bij de deurwaarder is ..Waarom en hoe verder dezelfde dag gaat de factuur naar de deurwaarder????

Reageer