Vraag

afbetalingsplan aanvragen

  • 27 November 2022
  • 49 reacties
  • 679 Bekeken

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te krijgen via brief kan vanaf eind volgend maand 100€ storten en zo maandelijks. Wegens verhuis had ik even geen overzicht meer. 
 

mvg 

mouichnate mimouna


49 reacties

Ter inlichting: 
Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.  
 

Reputatie 7
Badge +3

@Mouna  Er is een afbetalingsplan aangemaakt. De bijzonderheden zullen je verzonden worden. Groetjes Luc

Beste,

Ik kan geen contact met je opnemen op telefone.

Mijn ex-partner moest de rekeningen betalen.Nu kan ik zo'n bedrag niet betalen.Ik ben al bijna een jaar met ziekteverlof, ik werk niet ,mijn twee kine is kapout,en OCMW zij helpen mij.

Als ik moet betalen, graag in kleine stukjes.

A.u.b met afbetaling plan

Bedankt voor het begrip

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi 

om je verder te kunnen helpen, hebben we je klantgegevens nodig

vul je je forumprofiel verder aan aub? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

vriendelijke groeten

Tina

tina.b

nu denk ik dat ik mijn profiel heb aangepast

Beste,

 

Kan ik een afbetaling plan aan vraag mijn bedrag is 234€ 

Maar weggen de verbouwing beetje uit het oog verloren

 

Vast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi Zie info privébericht.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Selena Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Beste, 

Staat er in 

Groetjes selena

Joel M.

Gisteren kreeg ik een e-mail van Proximus  hoe kon proximus  zo snel het bestand geven?

Groetjes Tedi

Reputatie 7
Badge +3

@Tedi Wat bedoel je juist.Groetjes,Joel

Joel M.

Gisteren kreeg ik een mail van Proximus over de rekening en vandaag ligt mijn dossier al bij de gerechtsdeurwaarder..?

Groetjes

Tedi

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Ik heb juist de financiêle dienst aan de lijn gehad.Er staat nog een eindfactuur klaar voor een bedrag van 303,48EUR.Dat was de éénmalige kost van het gsm-toestel.Van zodra je deze factuur ontvangt kan u via deze weg een afbetalingsplan aanvragen.Advies was om ondertussen al de volgende facturen te betalen:

 

Dan kan erna een afbetalingsplan toegepast worden voor de bedragen die nog openstaan.

Groetjes,Joel.

@Selena Ik heb juist de financiêle dienst aan de lijn gehad.Er staat nog een eindfactuur klaar voor een bedrag van 303,48EUR.Dat was de éénmalige kost van het gsm-toestel.Van zodra je deze factuur ontvangt kan u via deze weg een afbetalingsplan aanvragen.Advies was om ondertussen al de volgende facturen te betalen:

 

Dan kan erna een afbetalingsplan toegepast worden voor de bedragen die nog openstaan.

Groetjes,Joel.

@Selena Ik heb juist de financiêle dienst aan de lijn gehad.Er staat nog een eindfactuur klaar voor een bedrag van 303,48EUR.Dat was de éénmalige kost van het gsm-toestel.Van zodra je deze factuur ontvangt kan u via deze weg een afbetalingsplan aanvragen.Advies was om ondertussen al de volgende facturen te betalen:

 

Dan kan erna een afbetalingsplan toegepast worden voor de bedragen die nog openstaan.

Groetjes,Joel.

Beste,

 

Welk moet ik betalen voor ik een afbetaling plan kan kreeg ? 

 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena De 2 facturen die ik u juist gepost heb.Bedrag 67,29EUR en 89,57EUR.

 

 

De facturen van november en december gaan dan via afbetaling kunnen.Groetjes,Joel

@Selena De 2 facturen die ik u juist gepost heb.Bedrag 67,29EUR en 89,57EUR.

 

 

De facturen van november en december gaan dan via afbetaling kunnen.Groetjes,Joel

Oke dankjewel 

@Selena De 2 facturen die ik u juist gepost heb.Bedrag 67,29EUR en 89,57EUR.

 

 

De facturen van november en december gaan dan via afbetaling kunnen.Groetjes,Joel

Even een vraagje kan dit ok in afbetaling doen ?? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Deze 2 facturen dienen gestort te worden.Dan kan erna voor de rest overgegaan worden naar een afbetalingsplan.Zo heeft onze dienst Collection me medegedeeld.Groetjes,Joel

@Selena Deze 2 facturen dienen gestort te worden.Dan kan erna voor de rest overgegaan worden naar een afbetalingsplan.Zo heeft onze dienst Collection me medegedeeld.Groetjes,Joel

Voor wanner moet het te laaste betalen word is maar ben pas weer aan werk en zoo heb heb pas volgend maand mijn geld 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Van zodra u kan best dan zo spoedig mogelijk..Groetjes,Joel

@Selena Van zodra u kan best dan zo spoedig mogelijk..Groetjes,Joel

Ik heb pas volgend maand mijn geld 

@Selena Van zodra u kan best dan zo spoedig mogelijk..Groetjes,Joel

Ik heb pas volgend maand mijn geld 

Ik wil geen deurwaarder hebben hè wat ik heb volgend email toe gestuuren maar kreeg nooit is terug daarom via die weg 

Reputatie 7
Badge +3

@Selena Dat zijn procedures die moeten gevolgd worden.U krijgt op voorhand een bericht  waarin staat om op een bepaalde datum uiterlijk te betalen daar het anders naar de deurwaarder gaat.Zolang u deze niet krijgt is er nog niets aan de hand.Daarom altijd best zo spoedig mogelijk betalen.Groetjes.Joel

@Selena Dat zijn procedures die moeten gevolgd worden.U krijgt op voorhand een bericht  waarin staat om op een bepaalde datum uiterlijk te betalen daar het anders naar de deurwaarder gaat.Zolang u deze niet krijgt is er nog niets aan de hand.Daarom altijd best zo spoedig mogelijk betalen.Groetjes.Joel

Ik wil 3 rekening betalen maar ik kan het niet apart kan mijn even een email gestuurd word van al de rekening apart ??? 

@Tedi Wat bedoel je juist.Groetjes,Joel

Оp maandag 5.12. Ik heb een factuur ontvangen, ik heb contact opgenomen met Proximus voor afbetaling plan en ze vertelden me dat mijn dossier bij de deurwaarder is ..Waarom en hoe verder dezelfde dag gaat de factuur naar de deurwaarder????

Reageer