Vraag

afbetalingsplan


hey , kan ik een afbetalingsplan opstellen in 4keer betalen voor de factuur 7236****** mvg


19 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@wada Het afbetalingsplan voor de gevraagde factuur is opgesteld. De details stuur ik je via een privébericht. Je krijgt dit ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Ik krijg geen afbetalingsplan onterecht want ik heb maar 1openstaande factuur die ik in 3maal zou willen afbetalen wat te soen?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Steved  Er staat voor jou een afbetalingplan actief. Hierover moet je breifwisseling gehad hebben. Groetjes Luc

Hey 

Ik had graag een afbetalingsplan aangevraagd voor het klantnummer  29222029 zodat ik nog kan blijven gebruik maken .

 

Reputatie 7
Badge +3

@Rafc1880  Dit is in orde. U gaat er een mail van krijgen. Groetjes Luc

Geachte

 

Ik kan mijn factuur niet betalen en had graag een afbetalingsplan gevraagd van 6 maanden aub. ( ca. 54 EUR per maand)

Indien dit mogelijk is , zal ik dan nog verder gebruik kunnen maken van mijn simkaart abonnement? Of zal deze geblokkeerd worden tot de volledige betaling van huidige factuur?

Document nummer is:

7328163455

 

Vriendelijke groeten 

 

Alexis 

@Alexis95 TIP: Omdat de PX medewerkers je beter zouden kunnen verder helpen als ze hier de draad opnemen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin is gebeurd 👍 bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alexis95 meer info in een privéberichtje! Groetjes, Heidi

@HeidiE 

 

Geachte

 

Blijkbaar is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem?

 

Ik wil dit probleem oplossen en klant blijven maar zal genoodzaakt zijn om van provider te veranderen met nummerbehoud als er geen oplossing komt .

 

Ik kan me namelijk niet permitteren om mijn gsm nummer kwijt te raken , deze is van groot belang ivm verificatie applicaties en dergelijke

 

Mvg

 

Alexis 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alexis95 dossier 51950806 is in behandeling bij onze financiële dienst. Groetjes, Heidi

Dag @Alexis95 dossier 51950806 is in behandeling bij onze financiële dienst. Groetjes, Heidi

Geachte, zie privé bericht aub.

Reputatie 7
Badge +3

@Alexis95 zie antwoord in privébericht. Groetjes, Heidi

De kosten zijn een beetje hoger dan ik verwacht had. Kan ik een afbetaalplan krijgen? 
 

en waar kan ik terecht om een gsm abonnement te schrappen? De dochter is beter af met een herlaadkaart, daar ze toch enkel thuis haar gsm gebruikt. Dit gaat over het kleinste nr. Mobile flex s dus. 
 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathyves, een afbetalingsplan werd geactiveerd, meer info volgt per post. Om het abo om te zetten naar een herlaadkaart kun je bellen naar onze klantendienst via 0800 22 800. Groetjes, Heidi

hey , kan ik een afbetalingsplan opstellen in 4keer betalen voor de factuur 7333698082 mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Zrno 

deze aanrekening van april werd betaald

bedoel je de aanrekening van mei? ******5901?

Hiervoor werd een plan in 4 betalingen opgemaakt.  Je ontvangt hiervan nog bevestiging.

groeten

Tina

 

Ik heb een afbetalingsplan plan is   000200320078
Mag ik al vroeger aan deze maandelijkse aflossingen beginnen of moet dit echt pas in december 

Reputatie 7
Badge +3

@Lin86  Volgens mij kun je vroeger beginnen als je maar hetzelfde betaalkenmerk gebruikt.

Reageer