Beste
Ik had graag mijn adres veranderd, ik heb het facturatieadres al veranderd maar mijn officieel adres kan ik zelf niet wijzigen, kunnen jullie het nodige doen zodat alles correct is?
Met vriendelijke groeten
Brian Vacquier
Beste
Ik had graag mijn adres veranderd, ik heb het facturatieadres al veranderd maar mijn officieel adres kan ik zelf niet wijzigen, kunnen jullie het nodige doen zodat alles correct is?
Met vriendelijke groeten
Brian Vacquier
ja maar mss hebben ze dat al en is het adres nog niet aangepast geweest bij hen want dit valt ook voor.
Je hebt een document bewijs van woonst nodig dan pas kan Proximus dit aanpassen. Zie hier hoe je dit kan aanvragen: https://www.vlaanderen.be/attest-van-hoofdverblijfplaats-bewijs-van-woonst
morgen doen ze dit wel van zodra ze zelf langskomen, zoals ze vroeger voor anderen ook via deze weg al gedaan hebben .
Dit adres kunt u inderdaad niet zelf wijzigen, ik vermoed dat de Proximus-medewerkers dit wanneer ze terug langskomen vanaf morgen op dit publieke forum met u zullen opnemen maar één of ander document om deze wijziging te staven zullen vragen.
Als uw officiële adres niet langer correct is kan u onze klantendienst contacteren op het nummer 0800 22 800.
zie hier >
het adres zelf wijzigen kan ook door een proximus medewerker uitgevoerd worden als ze hier de draad opnemen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.