Beantwoord

Adres verkeerd

  • 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Mijn post van Proximus wordt naar een verkeerd adres gestuurd.
Reeds meerdere weken, ik sta ook in 'verhuis' -een Easy Switch ID , maar verhuis helemaal niet.
Ik heb met de klantendienst gebeld, ze gooien de telefoon gewoon dicht. Uiteindelijk is er een klacht van mij naar de Ombudsman van de media.
Ik wordt het langzaam aan beu.
Graag de oplossing.
Frans
icon

Beste antwoord door JanDe 16 januari 2018, 14:11

Vreemd en spijtig verhaal, Frans. Graag checken we je gegevens. Stuur ze naar ons via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Bedankt. Jan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Vreemd en spijtig verhaal, Frans. Graag checken we je gegevens. Stuur ze naar ons via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Bedankt. Jan

Reageer