Vraag

Activatiekosten na onbetaalde factuur

  • 19 June 2019
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Ik krijg mijn mails van Proximus nooit door. Om de een of andere reden krijg ik, in tegenstelling tot mijn man, ook geen factuur meer via de post. Als je geen factuur krijgt, wordt het ook moeilijk om ze te betalen. Nu kreeg ik op de factuur van deze maand een extra kost van 40 euro?! Gelieve na te kijken waarom mails van Proximus in mijn ongewenste map komen te staan. Als ik geen factuur krijg, kan ik ze ook niet betalen!! En dan plots krijg ik nu een dreigsms met een kost van € 55,99 in plaats van de normale €15,99. Ik wens dit abonnement dan ook stop te zetten. Hier ga ik niet mee akkoord. Hoe kan ik dit (zonder een uur aan de telefoon te hangen) net iets gemakkelijker oplossen?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hallo Casteleyn
Het bedrag van 55,99euro is de laatste factuur met de extra kosten voor de herinnering en de tijdelijke schorsing.
Dus niet het standaard maandelijks bedrag.
Indien de Proximus aanrekening op jouw e-mailadres in de spam mail terecht komt, (dit ligt aan de beveilig op de servers van je e-mail account),
dan kan je dit wijziging door proximus toe te staan tot de veliger afzenders via je e-mail account zelf.

Ik heb, als dit ok is voor jou, jouw GSM nummer toegevoegd in ons facturatie systeem.
Dat wil zeggen dat je in de toekomst ook een sms zal ontvangen om te laten weten dat er een factuur beschikbaar is.

Gezien de problemen met de emails dat je hebt gehad, zal ik uitzonderlijk de aangerekende kosten annuleren.
Je zal hiervoor in de loop van volgende week een correctie ontvangen. :)

En als je alsnog je abonnement wilt stopzetten, dan kan je mij dit ook laten weten en kan ik het nodige doen.
Ik moet alleen weten wat je dan exact met het nummer wilt doen, behouden of niet.
Prettig weekend.