Beantwoord

Abonnementen samen voegen in een pack

  • 15 March 2018
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

Beste,

Ik heb goede maand geleden een aanvraag gedaan om abonnementen samen te voegen in een pack en te wijzigen naar een goedkoper. Dit is nog altijd niet in orde gebracht na meer dan een maand en een 10 tal telefonische meldingen hierover. Altijd woord gezegd nu is het in orde. Is dit nu zo moeilijk om dit in orde te brengen, maar rekening betalen moet wel op tijd gebeuren. Welke oplossing hebben jullie hiervoor?

Mvg,
Patrick
icon

Beste antwoord door AzizA 21 March 2018, 15:41

Bekijk origineel

5 reacties

Na 6 werkdagen was het nog niet in orde, ben ik uiteindelijk naar een proximus winkel geweest en deze dame heeft dit direct in orde gebracht. Conclusie: Telefonisch is blijkbaar niets te wijzigen of medewerkers komen voor heel de dag met hun vingers te draaien en niets te doen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Patrick, onze excuses voor het ongemak, jouw order staat nog steeds in uitvoering, wat niet normaal is, ik heb hiervoor een IT ticket opgemaakt, in principe zal het binnen de 3 werkdagen behandeld worden. Groeten, Aziz
Dit is al lopende van begin Februari, na bijna 2 maand moest dit toch al lang in orde zijn!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

bij nazicht, zie ik dat er hiervoor momenteel een dossier loopt om uw aanvraag in orde te brengen. Nog even geduld. Het wordt intern in orde gebracht voor u. U ontvangt daarna dan ook nog een bevestigingsmail daarover.

Groeten, Aw
Antwoorden vinden ze precies ook niet nodig, na 4 dagen verwacht je toch al een antwoord.

Reageer