Beantwoord

Abonnement wijzigen naar ander abonnement met toestel

  • 18 April 2018
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Beste,
Ik heb nu een mobilus m abbonement maar zou graag willen overgaan naar een mobilus s en ben geinteresseerd in de aanbieding van de iphone 6 voor €9 + abbonement. Als ik op het toestel klik en dan op 'ik heb al een bestaand abbonement' kom ik op de pagina om het abbonement en het toestel te kopen. Mijn vraag is nu: als ik het mobilus s abbonement selecteer, wordt mijn mobilus m dan automatisch gewijzigd naar de mobilus s?
Mvg.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 19 April 2018, 11:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Lily, je vraag is mij niet helemaal duidelijk. Wil je dat wij iets aanpassen aan je abonnement? Groetjes, Heidi

@Lillydv53 Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

607024*** 
Tweede Abonnement gsm nummer (Dat is niet te juiste gsm nummer verkeerde nummer  0474183***) 

(Dat is juiste gsm nummer is 0474183***)

lilly de Volder 

Reputatie 7
Badge +4
Beste, deze wordt inderdaad automatisch gewijzigd naar Mobilus S. Groetjes Freya

Reageer