abonnement opgezegd

  • 5 November 2019
  • 15 reacties
  • 484 Bekeken

Beste, op 31/10 zei ik mijn abonnement bij jullie op. Ik zou echter graag mijn modem en digicorder willen binnenbrengen maar niemand bij jullie kan me de nodige documenten bezorgen zodat ik het nodige kan doen? 

Kan iemand aub ook nakijken dat alles nu effectief in orde is? Ik snap niet wat er zo moeilijk is om mijn documenten in orde te brengen???!!! 


15 reacties

Ter info: bij een opzeg van je abonnement kun je toestellen binnenbrengen in een proximus center en er best een bewijs van vragen..

Reputatie 7
Badge +3

@Deborahh Op dit moment werden er voor de teruggave van uw apparatuur nog geen labels gegenereerd door ons systeem. Je zou nog even kunnen afwachten. Als je echter de apparatuur al wenst in te leveren, kan je deze (zoals @Martin zei) binnenbrengen in een Proximus center en zeker naar een bewijs van inlevering vragen en deze goed bijhouden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD @Martin  hartelijk dank maar tot 3 maal toe in verschillende proxi centers geweest waar men mij zegt dat men mij niet kan helpen omdat men in pc niets terug kan vinden. Kwestie van de klant van het kastje naar de muur te sturen??? 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Deborahh,
In de Proximus shop kunnen ze de opzeg terugvinden en aanduiden dat jij het toestel binnengebracht hebt.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen

@KoenN zoals ik reeds eerder schreef ben ik in 3!vershillende shops geweest waar men mij telkens 'wandelen' stuurde met het excuus van 'dat men niets kon zien in de pc' men heeft zelfs vanuit de winkel naar de klantendienst gebeld om dit aan te kaarten.!!??!! En waar dan weer 1 of andere flauwe plezant zei 'dat er niets te zien was'  Zolang ik geen document mag ontvangen waar het opstaat ga ik me niet nogmaals een dag verlof verspillen voor de stommiteiten van een ander proberen recht te zetten! Bedankt voor uw antwoord maar iemand die jullie toestellen wilt teruggeven zo behandelen dat heb ik nog nooit gezien!?! 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit inderdaad gelezen maar alles staat perfect in ons systeem. Er kan gewoon eenvoudig aangeduid worden dat de decoder binnengebracht is.
Ik kan het document niet bezorgen omdat er geen barcode aangemaakt is en ik kan dit ook jammer genoeg niet manueel doen.
Nu heb ik een dossier (43633363) opgemaakt waar ze alles in kunnen vinden.
Groeten KoenN

Ik wil dat allemaal best geloven, maar als men mij op 3 verschillende plaatsen verteld dat men niet kan zien wat ik moet binnenbrengen en mij dus ook niet kan verderhelpen zie ik niet in wat er nu dan wel zou lukken. 

@KoenN volgens de mensen in winkel 'was er niets binnen te brengen' terwijl ik er stond met de modem en de decoder. Begrijpen wie begrijpen kan :-) 

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan enkel zien dat het nu correct in het systeem staat.
Maar begrijp wel dat het voor jou zeer verwarrend en vervelend is.
Als je doorverwijst in de shop naar het doorgegeven dossiernummer kunnen ze alles zien.
Grtn Koen

OK zal bij gelegenheid het nog eens proberen bedankt alvast voor de moeite. 

@KoenN ik kom net wéér buiten van jullie shop, en wéér zegt men mij dat men mij niet kan verderhelpen. Ik vind het ongelooflijk en onbegrijpelijk dat dit zomaar kan maar het maakt mij eigenlijk ook niet meer uit. Ik heb meer dan mijn best gedaan om alles mooi af te handelen maar blijkbaar is dit nodig. Bedankt voor uw moeite maar jullie communicatie werkt voor geen meter!!!

Reputatie 7
Badge +4

U hebt mijns inziens meer dan uw best gedaan

Misschien best verder verloop gewoon afwachten en bovenstaande info gewoon bijhouden

Mocht er ooit een vraag voor terugsturen toestellen komen, gewoon erop ingaan

Of mocht er ooit een factuur ontvangen worden, omdat ze niet zouden teruggestuurd zijn zou ik voorstellen, betrokken factuur met bovenvermelde berichten samen in een doos met de toestellen alsook enig commentaar m.b.t. de werking van haar diensten aangetekend  (of tegen ontvangstbewijs) op te sturen aan CEO a.i. Mevr. Dufour

https://www.proximus.com/nl/governance/executive-committee.html

 

@M_016 bedankt, ik was 15j trouwe klant. Maar zo een toestanden zijn echt onbegrijpelijk!

Ik zou niet direct wanhopen er zijn er al veel voorgegaan die zelf een rekening gekregen hebben omdat zogezegd de toestellen niet ingeleverd werden en uiteindelijk is dan toch alles op zijn pootjes gevallen, maar er is inderdaad soms veel geduld en veel heen en weer gediscussieer vooraleer alles opgelost wordt. 

Na een 4de proximus center te doen EINDELIJK alles kunnen inleveren met een ontvangstbewijsje!! De volhouder wint. Lol :-)

Bedankt @Martin @AntonellaD @Martin en @KoenN! Een extra bedanking voor het proxi center te Tienen. Waar men weet wat klantvriendelijkheid is  :-)

Reageer